چه کسی لیست آسیایی استقلال را می‌بندد؟!

استقلال فقط تا روز چهارشنبه فرصت دارد تا لیست آسیایی خود برای لیگ قهرمانان را به AFC ارسال کند.

چه کسی لیست آسیایی استقلال را می‌بندد؟!
به گزارش ۸دی ، استقلال در حالی باید لیست بازیکنانش را تا روز چهارشنبه به AFC ارسال کند که نه تیم مدیریتی کاملی دارد و نه سرمربی بر روی نیمکت!

آن چه مشخص است این است که هر چقدر هم روند مذاکرات باشگاه استقلال با مرد ایتالیایی سرعتی‌ باشد  و حتی همین امروز در قطر به نتیجه برسد و منجر به بازگشت استراماچونی بشود، این تیم فرصت محدودی برای اضافه کردن خریدهای جدید به فهرست نفراتش بر اساس خواسته‌های استراماچونی دارد چون چهارشنبه، آخرین مهلت استقلالی ها پیش رو قرار دارد و آن ها تنها تا این روز فرصت دارند تا فهرست نفرات خود را به مقر ‌AFC ارسال و مانع تکرار تراژدی شوند که یک دهه قبل گریبانگیر آنها شد و به خاطر خرید یک مهاجم خارجی استقلال را از آسیا حذف کرد.

یعنی باید گفت با این حساب استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا، فقط باید از بازیکنان فعلی اش استفاده کند و البته این نکته هم حائز اهمیت است که کدامیک از بازیکنان می توانند یا می خواهند که در نقل و انتقالات زمستانی از استقلال جدا شوند!باید گفت استقلال شرایط بسیار بغرنجی دارد و در بلاتکلیف ترین حالت ممکن به سر می برد. شرایطی که ممکن است بازی های آسیایی این تیم در لیگ قهرمانان را هم تحت تاثیر قرار دهد!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه