صفار هرندی در رشت:

نماینده ای که ۲میلیارد برای انتخابات خرج می کند درگیر زد و بندهای سیاسی است/ می خواهند دیگر “خمینی” تکرار نشود

صفار هرندی، گفت: نماینده ای که ۲میلیارد برای انتخابات خرج میکند مشخص است که یا حاصل زد و بند است، یا پول باد آورده ای از جیب مردم است پس این نماینده لایق نیست.

نماینده ای که ۲میلیارد برای انتخابات خرج می کند درگیر زد و بندهای سیاسی است/ می خواهند دیگر “خمینی” تکرار نشود

به گزارش خبرنگار هشت دی، محمدحسین صفارهرندی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز در نشستی که با حضور دانشجویان رشت برگزار شد، یکی از حکمت های صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبری را قضاوتی بر چله ی نخست و مبنایی برای گزینش های بعدی دانست و افزود: در سال های اخیر مدعیان علیه انقلاب کم نبودند اما وجه تمایز آن با گذشته دور تر این است که آن زمان مدعیان انقلاب ضد انقلابیانی بوده که از ابتدا با انقلاب سازگار نبودند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در دوره جدید با کسانی روبه رو هستیم که روزی رفقای ما بودند و بخشی از راه را با ما بوده و به جزئیات و خلوت ما آگاه هستند تصریح کرد: زمانی که این ها وارد فضای نقد درمورد نظام می‌شوند گذشته های خود را بر هم می‌ریزند؛ اینان ضد انقلابیونی هستند که همه چیز را میدانند.

وی با تاکید بر اینکه ۲۲بهمن ۵۷ اتفاقی افتاد که قابل انکار نیست و هیچ کس هم با تاریخ انقلاب مخالف نیست افزود: طبق نظر بسیاری، انقلاب هم در آن برهه زمانی بسیاری ضروری بود.

صفارهرندی با تاکید بر اینکه رهبری با صدور بیانیه گام دوم انقلاب یک دفاعیه ای از روند انقلاب ایجاد کردند خاطر نشان کرد: در چله اول تحریم، محاصره اقتصادی و دشمنی های زیادی را پشت سر گذاشتیم.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: کارنامه نظام علیرغم نقدها، نقاط نگران کننده در مسیر، روی کار آمدن آدم های تنبل، بی حوصله و غیر انقلابی به معنای واقعی بازهم قابل قبول است.

وی با بیان اینکه در رتبه بندی دنیا نشان می‌دهد کشوری که پیش از انقلاب حرفی برای گفتن نداشت، الان در موقعیت‌ها و رتبه های عالی است بیان کرد: در طول انقلاب تولیدات علمی در دانشگاه تهران به ۹۶درصد رسید‌.

صفارهرندی با اشاره به اینکه امروز در خلیج فارس ارج و عظمت بسیاری داریم و همگان با احترام با ما صحبت می کنند ابراز کرد: از روی ناو غول پیکر ۳۳۰متری با قایق ۴متری صحبت می‌کنند و باز هم استرس دارند، حتی یک کارمند فارسی دارند تا صحبت هایشان را به فارسی ترجمه کنند تا مشکلی برایشان پیش نیاید.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اکنون به یک توانمندی به نام بازدارندگی رسیده ایم افزود: در حوزه اقتصادی دچار ضعف هستیم، اگر کارنامه حکومت و نظام را بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که رتبه شمال از لحاظ قطب اقتصادی ۱۸است.

وی ادامه داد: دشمن می خواهد دیگر “خمینی” تکرار نشود و باید با آرمان های قبلی در مسیر راه اصلی، معبر های جدید را تهیه کنیم.

صفارهرندی فتوحات چله دوم انقلاب را بسیار چشمگیرتر دانست و گفت: نمیتوان ادامه مسیر را با مهره های لورفته یا سوخته طی کرد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کسانی ظرفیت حضور در صندلی مجلس را دارند که انقلاب را به رسمیت شناخته و به عنوان یک مسیر قبول داشته باشند خاطر نشان کرد: در حوزه اقتصادی، دولت و … هرجایی که انقلابی عمل کردیم موفق شدیم.

وی انقلابی گری را یک راه حل دانست و افزود: هنگام انتخاب نمایندگان خود در مجلس باید از خود بپرسید که آیا آدمی در تراز تفکر انقلاب به معنای تفکر حل مسائل هست؟

صفارهرندی در رابطه با تبلیغات عجیب در انتخابات ادامه داد: نماینده ای که ۲میلیارد برای انتخابات خرج میکند مشخص است که یا حاصل زد و بند است، یا پول باد آورده ای از جیب مردم است پس این نماینده لایق نیست.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی فتنه را یک پروسه دانست و با بیان اینکه از ابتدا تا انتهای سال می تواند هر لحظه یک فتنه ایجاد شود ابراز کرد: خواستگاه فتنه قلب شیطان و شیطان صفتان است به همین دلیل فتنه هیچ گاه تمامی ندارد.

وی با بیان اینکه تاکنون فتنه های بسیاری در نطفه خاموش شد گفت: آستانه انتخابات محیط مناسبی برای رشد فتنه است و ایجاد آشوب همیشه در دستور کار است.

صفارهرندی در ادامه در رابطه با FATF گفت: حاصل آنچه که تاکنون بر اساس نگاه کارشناسی بررسی شده این است که هر روز به تعداد افرادی که بر اساس استدلال متقاعد شدند نباید به FATF پیوست، بیشتر می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه