وصیت سیاسی افتخاری در شورای اداری فومن:

مسئولان در هزینه کرد و بودجه بدون نفت دقت داشته باشند/بعد از ما نگذارید نقشه گذشته پل ورودی فومن حاکم شود

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تصریح براینکه وضعیت اقتصادی کشور در حال حاضر شرایط عادی نداشته و مسئولان باید در هزینه کرد و بودجه بدون نفت دقت داشته باشند، گفت: استعداد های کشور برای حصول اقتصاد مقاومتی باید جدی گرفته شوند.

مسئولان در هزینه کرد و بودجه بدون نفت دقت داشته باشند/بعد از ما نگذارید نقشه گذشته پل ورودی فومن حاکم شود

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری چهارشنبه در جلسه شورای اداری فومن با بیان اینکه روسای ادارات باید تکریم ارباب رجوع را در دستور کار قرار بدهند، گفت: مدیران خسته در برخورد با مردم دچار مشکل نشوند.

وی با تاکید براینکه ادارات باید از جناح بازی پرهیز کنند، افزود: مردم بخدا گرفتار هستند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی از راه های روستایی نیمه تمام مانده اند، ادامه داد: راه روستایی برای رفاه حال مردم در فصول مختلف باید اجرا شود.

افتخاری با اشاره به اینکه برای جلوگیری از سیل ها باید مسئولان تدبیر کنند افزود: پل هایی که در گذشته دست فامیل های مسئولان سابق‌ بود در سیل ها فرو ریخته است.

وی با تصریح براینکه اکنون ما پل های متعددی را در دست ساخت داریم، خاطرنشان کرد: ۲۳ میلیارد تومان برای ساخت پل های فومن اعتبار اخذ کرده ایم.

افتخاری با تاکید براینکه پل کلفت حدود ۹ میلیارد اعتبار دارد، متذکرشد: از مردم مناطق سیل زده بخاطر برخی کوتاهی ها عذرخواهی میکنم.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه ۵ خانه بهداشت نیمه تمام در شهرستان وجود دارد، اضافه کرد: ساخت خانه های بهداشت باید تسریع پیدا کنند.

وی با یادآوری اینکه خانه های بهداشت موجب افزایش سلامت در روستاها می شود، گفت: شبکه های بهداشت دهستانی زیادی در دوران ما افتتاح شد و در حال خدمت رسانی به مردم قرار دارند.

افتخاری با تاکید براینکه برای کلینیک تخصصی فومن یک میلیارد تومان اعتبار گرفته ایم، افزود: منتظر انعقاد قرارداد با پیمانکار برای ساخت کلینیک تخصصی هستیم.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه مدارس شهرستان باید در خصوص گرمایش و سرمایش تجهیز شوند، افزود: امکانات امروز مدارس ما با گذشته ها قابل مقایسه نیستند

وی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد بودجه کشور اکنون در امورات جاری هزینه می شود که باید در هزینه آن دقت داشت، افزود: مشکلات موجود در پروژه ها باید پیگیری و رفع موانع شوند.

افتخاری با تصریح براینکه وضعیت اقتصادی کشور در حال حاضر شرایط عادی نداشته و مسئولان باید در هزینه کرد و بودجه بدون نفت دقت داشته باشند، اظهار داشت: استعداد های کشور برای حصول اقتصاد مقاومتی باید جدی گرفته شوند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید برای حضور مردم در انتخابات انگیزه ایجاد کنند، اضافه کرد: مدیران برای هیچکسی تبلیغ انتخاباتی نکنند و با مردم خوش رو باشند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه اخلاق خوب نیاز امروز مسئولان است، ادامه داد: فرماندار کارهای نیمه تمام شهرستان را پیگیری کنند.

وی با تاکید براینکه نگاه تیز بین رسانه ها با توجه به دلخوری های مقطعی آن ها همیشه یاری گر ما بوده است، ادامه داد: برای شهرداری فومن اعتبار و قیر پیگیری کرده ایم‌ که تا هفته آینده به شهرداری ابلاغ می شود.

افتخاری با تاکید براینکه ۵۰۰ میلیون تومان قیر در دوران شهردار گذشته به شهرداری فومن اختصاص دادیم، اظهارکرد: شهردار فومن اگر کمکی نیاز دارد به ما بگوید تا مردم بلوار شهید فرجود فومن رنگ خوشی را ببینند.

وی با یادآوری اینکه انقلابی در نهضت آسفالت در دو سال اخیر در فومن ایجاد شد، گفت: اگر مشکل قیر حل نشود باید یقین دانست که در حوزه عمرانی اتفاقی نخواهد افتاد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گله های من خواسته مردم است، اضافه کرد: مسئولان روستاها نیز باید برای توسعه روستا ها با مسئولان شهرستان تعامل داشته باشند.

وی با تاکید براینکه مدیران اگر برای مردم کار کنند در این دوماه برایشان اتفاقی نخواهد افتاد، گفت: حدود ۳ میلیارد تومان اعتبار برای برق رسانی شهرستان در حال حاضر اختصاص پیدا کرده است.

افتخاری با بیان اینکه ما در حوزه تجهیز و نوسازی و اجرای شبکه برق رسانی تحول زیادی ایجاد کرده ایم، خاطرنشان کرد: از خیلی از شهرستان ها در حوزه برق رسانی جلوتر هستیم.

وی با تصریح براینکه ۱۹ روستا فومن اعتبار توسعه ملی دارد، گفت: در هیج استانی همچین مجوز هایی وجود ندارد که روستاهای مذکور برای آب رسانی اعتبار گرفته اند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۶ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مجموعه انقلاب آماده داریم، خاطرنشان کرد: رئیس ورزش فومن برای ساخت ورزشگاه آزادی فومن نباید از اتاق مدیرکل ورزش بیرون بیاید.

افتخاری تیم فومن را در وضعیت سرگردانی برشمرد و افزود: یک میلیارد و نیم اعتبار داشتیم که می توانستیم با آن چمن مصنوعی را بسازیم.

وی با یادآوری اینکه افزایش قیمت های اخیر موجب شد که با اعتبار موجود فقط توانستیم زیر سازی انجام دهیم، ادامه داد: افزایش قیمت دو میلیاردی چمن مصنوعی مانع اتمام پروژه و خرید چمن مصنوعی شد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ابتدای ورود ما پل ورودی و در پایان دوره ما بیمارستان دغدغه برخی ها شده است ، ادامه داد: بیمارستان فومن در گرداندن امورات اجرایی خود مانده است.

افتخاری با تصریح براینکه دو دستگاه دیالیز برای بیمارستان فومن پیگیری کرده ایم‌ که یکی آمده و دیگری در هفته آینده خواهد آمد، اضافه کرد: بیمارستانی که ما تحویل گرفتیم و بخش داخلی و زایمان نداشت که هم اکنون دارد و در حال حاضر به دنبال ساخت مرکز اورژانس بیمارستان هستیم.

وی خواستار تدوین لیست نیازمندی های اورژانس بیمارستان فومن از سوی مدیر مرکز بهداشت شهرستان شد و افزود: پیش از ساخت بیمارستان باید تجهیزات آن آماده شود.

افتخاری با تاکید براینکه دستگاه دیجیتال رادیولوژی را برای بیمارستان فومن گرفته ایم، متذکرشد: سه دستگاه آمبولانس نیز برای اورژانس و بیمارستان فومن جذب کرده ایم.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رنجش کلام‌ های مارا دوستان ببخشند، افزود: آرزوی ما موفقیت فومن است.

افتخاری با تصریح براینکه نقشه وزارت راه برای ساخت پل ورودی فومن هفتاد میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، خاطرنشان کرد: هرکس بیت المال را حیف کرد باید پاسخگو باشد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه این پل باید در ۱۲ سال پیش افتتاح میشد، افزود : مسئولان شهرستان بعد ما اجازه ندهند که ساختار قبلی پل دوباره حاکم شود و این پل باید با چهره گردشگری شهرستان همخوانی داشته باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه