لزوم افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی برای کاهش بار ترافیکی شهر رشت

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل شهرداری رشت برلزوم افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی برای کاهش بار ترافیکی شهر رشت تاکید کرد.

لزوم افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی برای کاهش بار ترافیکی شهر رشت

به گزارش ۸دی، معاون اجرایی سازمان حمل و نقل شهرداری رشت در افتتاح مرکز تاکسی بی سیم دیجیتال در رشت با تأکید برلزوم افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی برای کاهش بار ترافیکی شهر رشت، اظهار کرد: در این زمینه نیازمند همکاری همه بخش ها هستیم.

علیرضا زارع با اشاره به بهره برداری از این مرکز همزمان با روز حمل و نقل، افزود: سازمان حمل و نقل شهرداری رشت تلاش می کند تا خدمات مناسبی به شهروندان در راستای رفاه حال آنها، افزایشی ایمنی سفر دورن شهری و کاهش بار ترافیکی انجام دهد.

*افزایش قیمت بنزین تاثیری در کاهش ترافیک نداشته است

همچنین رئیس کمیسیون ترافیک شورای اسلامی شهر رشت در ادامه این مراسم با تاکید بر اینکه بیشترین معضل ترافیک شهر رشت مربوط به خودروهای تک سرنشین است، اظهار کرد: از مردم تقاضا داریم جهت کاهش ترافیک از سفرهای غیرضروری از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

حامد عبداللهی با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین تاثیری در کاهش ترافیک نداشته است، افزود: برای کاهش ترافیک شهری درصدد راه اندازی خطوط ویژه هستیم که مسیرهای مناسبی برای حمل و نقل آسان ایجاد شود.

وی با اشاره به افتتاح اولین تاکسی بی سیم دیجیتال در رشت، گفت: بخش های مختلف می توانند کمک حال رفع مشکلات ترافیک شهری باشند.

افزایش ضریب ایمنی و آرامش اولویت تاکسی بی سیم دیجییتال

همچنین پیمان ساجدی با اشاره به رشد چشمگیر استفاده افراد از فضای مجازی و در آمیخته شدن تکنولوژی اینترنت با زندگی مردم، اظهار کرد: راه اندازی سایت و اپلیکیشن مربوط به تاکسی بیسیم منجر به خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به گردشگران و مسافران از طریق فضای مجازی در رشت می شود.

مدیرعامل نخستین تاکسی بی سیم دیجیتال رشت به امینت بیشتر بهره گیری از این نوع تاکسی ها نیز اشاره کرد و گفت: افزایش ضریب ایمنی و آرامش اولویت تاکسی بی سیم دیجییتال رشت است.

وی با اشاره به برخی ویژگی های بهره گیری از این نوع تاکسی در رشت، ادامه داد: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی امداد و نجات با همکاری سازمان آتش نشانی شهرداری رشت و جمعیت هلال احمر گیلان، روابط عمومی، زبان انگلیسی برای تاکسیرانان۱۸۳۴ به همراه یکی از اعضای خانواده به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به گردشگران و مسافران شهر رشت از جمله خدمات پیش بینی شده در این مرکز است.

ساجدی با اشاره به اینکه در این مرکز برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است، گفت: در صورت افزایش سرویس دهی و استقبال شهروندان رشتی ظرفیت افزایش اشتغالزایی نیز وجود دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه