فرماندار رودسر مطرح کرد:

اشتغالزایی ۱۷۳۲ رودسری همزمان با دهه فجر 

فرماندار رودسر از افتتاح ۳۲۲ پروژه عام‌المنفعه در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها برای یک هزار و ۷۳۲ نفر اشتغال دائم و موقت فراهم می‌شود.

اشتغالزایی ۱۷۳۲ رودسری همزمان با دهه فجر 

به گزارش هشت‌دی، محمدرضا شهاب‌زاده امشب در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه در فرمانداری رودسر با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: دهه فجر بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین واقعه تاریخی است که امام (ره) با همراهی مردم ایران توانست بار دیگر اسلام ناب را زنده کند. همه‌ ساله به برکت ایام دهه مبارک فجر بسیاری از فعالیت‌های دولتی با افتتاح یا کلنگ‌زنی جشن گرفته می‌شود و امسال هم در شرایط مطلوب‌تری نسبت به گذشته هستیم. در دولت آیت‌الله رئیسی، پایه و اساس این دولت، مردمی بودن آن با محوریت پاکدستی است.

وی با اشاره به سخنرانی روز گذشته رهبر معظم انقلاب و اشاره به کار جهادی دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی افزود: رهبر بار بزرگی روی شانه‌های مسئولان این دولت گذاشت همچنین انگیزه‌ای برای کار مضاعف و خدمت بیشتر به مردم شد. پیشرفت‌ها و اتفاقات خوب دولت در شانزده ماه اخیر رخ داده که به رغم همه مشکلات اقتصادی و فشارهای بی‌سابقه بر روی دولت، ما شاهد دستاوردهای بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف در سطح کلان کشور، استان و شهرستان رودسر هستیم.

فرماندار رودسر از افتتاح ۳۲۲ پروژه عام المنفعه با اعتباری بالغ بر ۲۸۲ میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر امسال خبر داد و تصریح کرد: با افتتاح این پروژه‌ها برای یک هزار و ۷۳۲ نفر اشتغال دائم و موقت فراهم می‌شود.

شهاب‌زاده با اشاره به رشد ۲۲ درصدی تعدادی از پروژه‌ها و افزایش ۱۷۸ درصدی میزان اعتبار پروژه‌های دهه فجر امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: پروژهای تصفیه خانه طول لات، ایستگاه پمپاژ مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی رحیم آباد، پل تقاطع غیرهمسطح کلاچای، عمران شهری، استخر شنای رودسر، مسکن مددجویی و توزیع برق از مهم‌ترین طرح‌های مورد افتتاح به مناسبت دهه فجر است. ۱۰۳ درصدی اعتبارات امسال کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان افزایش داشته است و اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۳ درصد افزایش داشته است.

این با اشاره به اینکه تعهد شهرستان رودسر در حوزه پرداخت تسهیلات در سامانه اشتغال یک‌هزار و ۷۳۵ مورد بوده که تا امروز ۱۰۰ درصد به نتیجه رسیده و یک هزار و ۷۳۶ مورد ثبت اشتغال انجام شده است، بیان کرد: در حوزه تبصره ۱۸ صندوق کارآفرینی امید، جهاد کشاورزی و کمیته امداد ۱۷ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان، از تبصره ۱۶ دستگاه‌های صندوق کارآفرینی امید، جهاد کشاورزی، کمیته امداد و بهزیستی ۵۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و از سایر منابع ۱۰ میلیارد و ۴۴۱ میلیارد تومان پرداخت شده و سرجمع اعتبارات پرداخت شده در حوزه اشتغال رودسر ۸۰ میلیارد تومان است.

شهاب‌زاده، اعتبارات مشاغل خانگی در نظر گرفته شهرستان رودسر را ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام و خاطرنشان کرد: همه این خدمات در شرایط سخت اقتصادی دولت انجام گرفته که توانسته با مدیریت صحیح و همت همگانی مردم و مسؤولان این امور را به انجام برساند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه