معاون سیاسی استانداری گیلان در معارفه فرماندار شفت:

رعایت اصل بی طرفی از سوی دولت ضروری است/ شفت مورد توجه ویژه دولت قرار دارد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان گفت: ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از فردا یکشنبه آغاز می شود و در این راستا رعایت اصل بی طرفی از سوی دولت که در واقع امین حاکمیت است ضروری می باشد.

رعایت اصل بی طرفی از سوی دولت ضروری است/ شفت مورد توجه ویژه دولت قرار دارد

به گزارش ۸دی، محمود قاسم نژاد شنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان شفت در سالن میرزای شفتی با اشاره به اینکه شفت یکی از شهرستان های مستعد این استان محسوب می شود و طرفیت های نهفته ای دارد، اظهارکرد : شفت از دیرباز خواستگاه علمای بزرگ و مراجع دینی بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با اشاره به اینکه شفت در برنامه ای که دولت برای توسعه مناطق کمتر توسعه یافته تدوین نموده جزء ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته در کشور انتخاب شده است ،تصریح کرد: خرسندیم که شفت مورد توجه ویژه دولت قرار دارد و همه مسئولین باید از این فرصت برای رفع محرومیت ها بهره برداری نمایند .

قاسم نژاد با بیان اینکه مردم فومن و شفت همواره دارای پیوستگی فرهنگی و کنش های مشترک اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی بوده اند، افزود: ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از فردا یکشنبه آغاز می شود و در این راستا رعایت اصل بی طرفی از سوی دولت که در واقع امین حاکمیت است ضروری می باشد و همه دستگاه ها باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.

همچنین دراین مراسم حجت الاسلام والمسلمین افتخاری نماینده مردم فومن وشفت و حجت الاسلام والمسلمین هاشمی امام جمعه شهرستان شفت ومحمدی رئیس دادگستری شفت هرکدام با سخنانی از زحمات وتلاش های محسنی فرماندار قبلی شفت قدردانی کردند.

*هزینه نصب بنر تبریک و خرید گل و شیرینی صرف امور خیریه شود

سید محسن موسوی هم دراین مراسم از همه کسانی که قصد زدن بنر تبریک و یا خرید گل وشیرینی دارند خواست تاهزینه موارد فوق را صرف امور خیریه کنند.

فرماندار جدید شفت با اشاره تقدیر از مسئولان استان گیلان برای انتخاب وی بعنوان فرماندار این شهرستان، اظهار کرد: راه سخت و دشواری برای توسعه شهرستان شفت در پیش داریم.

سید محسن موسوی با بیان اینکه شفت شهرستان کم برخوردار و محروم اما دارای ظرفیت‌های بسیاری است، افزود: قطعا با همدلی و همکاری همه مسئولان شهرستان، امام جمعه و نماینده می توانیم زمینه شکوفایی ظرفیت‌های این شهرستان را فراهم کنیم.

وی با تأکید بر لزوم تحقق مطالبات مردمی، گفت: بنده با عملکرد خود باید پاسخگوی خواسته‌ها و مطالبات باشم.

در پایان از زحمات «محمدرضا محسنی» فرماندار سابق شهرستان شفت «سید محسن موسوی» به عنوان فرماندار جدید این شهرستان انتخاب شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه