رئیس بسیج کارمندان گیلان در گفت و گو با ۸دی:

آمادگی ۲۵هزار کارمند بسیجی برای خدمت رسانی به مردم/ میز خدمت در تمام مناطق محروم گیلان برپا می‌شود

رئیس بسیج کارمندان گیلان با تاکید بر اهمیت برپایی میز خدمت خاطر نشان کرد: این برنامه باید به شهرستان ها و به ویژه مناطق محروم گیلان سوق داده شود و مشکلات مردم هرچه سریع تر برطرف شوند.

آمادگی ۲۵هزار کارمند بسیجی برای خدمت رسانی به مردم/ میز خدمت در تمام مناطق محروم گیلان برپا می‌شود

به گزارش ۸دی، سرهنگ عباس حسینی رئیس بسیج کارمندان استان گیلان در اولین روز از هفته بسیج با حضور در دفتر هشت دی، اظهار کرد: بسیج کارمندان دارای ۱۶ حوزه کارمندی در سطح شهرستان و یک حوزه کارمندی در سطح ادارات کل استان است که حوزه های شهرستان‌ها به طور مستقل ولی با پشتیبانی ما اداره می شود.

وی با اشاره به وجود ۱۹۰ پایگاه در شهرستان، ۷۰ پایگاه در ادارات و حضور ۲۵هزار بسیجی کارمند در گیلان گفت: گیلان دارای نیروهای خوب و باظرفیت و توانمندی بالایی است.

** نیرو و کار جهادی خوب نتیجه حضور مدیران خوب در ادارات است

رئیس بسیج کارمندان گیلان نیروهای خوب و جهادی را نتیجه حضور مدیران خوب در ادارات کل خواند و بیان کرد: ما انتظار داریم از نیروهای خوب در سطح ادارات درست استفاده شود.

حسینی وظایف ذاتی و اصلی بسیج کارمندان را جذب کارکنان دستگاه های اجرایی، آموزش عمومی کارمندان در عرصه های عقیدتی، سیاسی، نظامی، بصیرتی، سازماندهی آن ها و حفظ انسجام و ارتقای روحیه آن ها در زمینه فرهنگی، ورزشی و … معرفی کرد و افزود: کادر سازی و تربیت نیروی در تراز انقلاب و برپایی میز خدمت جهادی، از وظایف فرعی بسیج کارمندان است که زمان زیادی را به خود تعلق میدهند.

رئیس بسیج کارمندان گیلان با اشاره به ۲۵۷شهید کارمند با سرآمدی شهید انصاری و شهید نورانی ادامه داد: با حمایت استانداری و بنیاد شهید نرم افزاری با اطلاعات ۲۲۸ شهید در آن منتشر شده که در بروزرسانی های بعدی کامل تر می شود‌.

وی در ادامه تصریح کرد: هدف میز خدمت دیدار چهره به چهره مردم و مسئولین، رفع مشکلات، افزایش کارآمدی نظام، افزایش رضایت مندی مردم و پررنگ شدن نقش و جایگاه مسجد است.

حسینی با بیان اینکه ۱۵۰میلیون تومان وجه نقد توسط سازمان بسیج کارمندان به مناطق سیل زده ارسال شد گفت: در صدد انجام یک کار حسنه و جمع آوری کمک های بیشتری هستیم تا در وهله اول به خود کارمندان کمک شود و سپس باقیمانده دریافتی ها به کارهای جهادی تعلق گیرد.

رئیس بسیج کارمندان گیلان با اشاره به اهدای ۱۸۰ بسته حمایتی دانش آموزی در ابتدای سال تحصیلی توسط کارمندان بسیجی گیلان گفت: ۱۰۰بسته حمایتی سبد کالا با محتویات مشخص نیز توسط کارمندان بسیجی در گیلان تهیه شده و به افراد بی بضاعت و مناطق محروم اهدا می‌‌شود.

وی در ادامه افزود: مراسم روز قشر بسیج کارمندان، یادواره شهدای کارمند، همایش تبیین گام دوم انقلاب، کمک در فرهنگ سازی و نهادینه کردن خدمت خالصانه به مردم، جدی گرفتن سلامت اداری، تکریم ارباب رجوع، ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در ادارات از دیگر فعالیت های بسیج کارمندان است.

حسینی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم خواسته رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب است و هرجایی که خواسته ی رهبر مطرح باشد، بسیج آماده به کار است افزود: رهبر انقلاب همیشه توصیه می کنند که اگر می توانید یک گوشه از مشکلات مردم را حل کنید.

رئیس بسیج کارمندان گیلان با اشاره به دیدار با خانواده شهدا برای مدیرکل های ادارات و استفاده از کارمندان در رفع موانع تولید و اشتغال ابراز کرد: مصوبه ۴۲۷شورای انقلاب در بحث عفاف و حجاب و تنبیه و تشویق نیز در مجموعه فعالیت های بسیج کارمندان است.

وی با بیان اینکه ۲۰۵نفر از کارمندان بسیجی سال قبل به راهیان نور اعزام شدند گفت: برپایی نماز جماعت اول وقت در ادارات، حلقه های صالحین، برگزاری میدان تیر برای ۲۰۰نفر از مسئولین و مدیران کل ادارات نیز در بسیج کارمندی قابل توجه است‌.

حسینی با تاکید بر اهمیت برپایی میز خدمت خاطر نشان کرد: این برنامه باید به شهرستان ها و به ویژه مناطق محروم گیلان سوق داده شود و مشکلات مردم هرچه سریع تر برطرف شوند.

رئیس بسیج کارمندان گیلان با اشاره به برگزاری هیئت اندیشه ورز بسیج کارمندان با حضور نخبگان ادارات و به ریاست رئیس دانشگاه آزاد گیلان ادامه داد: تاکنون چندین جلسه در مباحث عفاف و حجاب و راهکارهای سلامت اداری برگزار شده و امیدواریم تا پایان سال به راهکارهای خوبی برسیم.

وی در ادامه تصریح کرد: این جلسات با حضور میهمانان ویژه نظیر مسئولان سپاه و کارشناسان ادارات برگزار می گردد.

سرهنگ حسینی در پایان با اشاره به برگزاری حماسه اقتدار عاشوراییان در تاریخ ۵آذر گفت: در این حماسه بزرگ کارمندان بسیجی با تن داشتن لباس بسیجی حضور خواهند یافت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه