رانش کوه در رودبار به چهار خودرو خسارت وارد کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: رانش جزئی کوه در حد فاصل رستم آباد- رودبار در محدوده تونل نصفی، به چهار دستگاه خودروی عبوری این مسیر خسارت وارد کرد.

رانش کوه در رودبار به چهار خودرو خسارت وارد کرد

 به گزارش ۸دی، رضا اسلامی مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به رانش کوه در رودبار اظهار کرد: خوشبختانه خسارت به این خودرو های سواری جزئی بوده و خسارت جانی اعم از مصدوم یا تلفات انسانی نداشته ایم.

 وی بدون اشاره به خسارت های دیگری در استان تصریح کرد: براساس آخرین گزارش های دریافت شده تمامی راه های استان در حال حاضر باز است و مشکل خاصی در راه های استان وجود ندارد ضمن اینکه بارش برف را در برخی مناطق کوهستانی گیلان داشته ایم.

وی از شهروندان خواست تا از ترددهای غیر ضروری در راه های استان به ویژه مسیرهای کوهستانی استان پرهیز کنند ضمن اینکه رانندگانی که قصد عبور از جاده های کوهستانی و گردنه های برف گیر را دارند به زنجیرچرخ و تجهیزات لازم مجهز باشند.

 نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار و فعالیت سامانه سرد و بارشی در منطقه است. بنابراین ابرناکی، مه آلود بودن هوا، وزش باد و بارندگی( بعضی نقاط شدید یا خیلی شدید) ، احتمال رعد و برق ، کاهش دما و بارش برف در ارتفاعات پیش بینی می شود.

با توجه به ماندگاری هوای سرد و ناپایدار تا اواخر هفته جاری به تناوب بارش ها( گاهی شدید یا خیلی شدید) در منطقه ادامه دارد.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه