در جلسه شورای شهر رشت مطرح شد:

حاجی پور: در شأن شورا نیست که درگیر حواشی شویم/ علیپور: در مدت ۴ ماه، ۶ ماه حقوق کارگران پرداخت شده است

یکصد و سیزدهمین جلسه شورای شهر رشت با حضور اعضای شورا برگزار شد.

حاجی پور: در شأن شورا نیست که درگیر حواشی شویم/ علیپور: در مدت ۴ ماه، ۶ ماه حقوق کارگران پرداخت شده است
به گزارش ۸دی اسماعیل حاجی پور رئیس شورای شهر رشت در آغاز جلسه با عذرخواهی بابت تاخیر خود برای حضور در صحن شورا اظهار کرد: بنده پیگیر یک موضوع شهری و انعقاد قرارداد تفاهم‌نامه مابین شهرداری رشت با قرارگاه خاتم بودم اما انگار یکی از اعضای شورا از تاخیر بنده ناراحت است. باید بگویم که در شأن شورا نیست تا درگیر حواشی شویم.رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه بارها تاکید کرده ام که جلسات شورا نباید با تاخیر بیش از ۳۰ دقیقه باشد، گفت: گاهی ممکن است چند دقیقه نیز بیشتر منتظر تشکیل جلسه بمانیم اما باید به احترام مردم رشت در جلسات حضور داشته و صحن را ترک نکنیم.

حاجی پور همچنین به بررسی تذکرات اعضای شورا خطاب به شهردار اشاره کرد و اظهار داشت: تذکرات فوق را به شهردار ابلاغ کرده اما و اعضای شورا در صورت تمایل می توانند نسبت به طرح سوال از شهردار اقدام نمایند.

همچنین در ادامه جلسه لایحه بازگشایی مسیر اتصال بلوار اصفهان به فاز ۲ معلم به صورت دو فوریت مورد بررسی قرار گرفته که لایحه مذکور مورد موافقت اعضای شورا واقع نشد.

محمد حسن علیپور عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه با اکثریت قاطع آراء “حاج محمدی” توسط شورا به عنوان شهردار رشت انتخاب شده است، گفت: بابت اقدامات وی در شهرداری رشت تشکر میکنیم.

وی ادامه داد: شهردار رشت در مدت زمان حضور خود توانست مقداری از حقوق و معوقات کارگران را پرداخت کرد. اما علیرغم دستور شهردار برای پرداخت حقوق ماهانه کارگران پیش از کارمندان و مدیران، هنوز این موضوع عملی نشده است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر رشت افزود: امروز رشت نیازمند مدیران دلسوز است و شهرداری باید بتواند با عملکرد خود آرامش را به زندگی کارگران بیاورد. کارگران شبانه روز کار می کنند و انتظارشان دریافت حقوق است.

علیپور با بیان اینکه از شهردار رشت بابت پرداخت حدود ۶ ماه حقوق در مدت ۴ ماه تشکر میکند، تاکید کرد: کارگران ما دچار مشکلات فراوانی هستند یکی از کارگران چندی پیش به علت مشکلات قلبی فوت کرد بنده از شهردار محترم درخواست آن را دارم که دل کارگران را شاد کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه