فرمانده کل سپاه پاسداران:

آمریکا مثل یک کوه یخ بزرگ در حال آب شدن است/شبکه آمدنیوز شبیه یک لانه عنکبوت به ظاهر پیچیده بود

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: به تدریج آمریکا مثل یک کوه یخ بزرگ در حال آب شدن است و این به خاطر حرارت انقلاب در دل مردم جهان است و همه می‌دانند که عامل اکثر جنگ‌ها در دهه‌های مختلف معاصر آمریکایی‌ها بوده اند.

آمریکا مثل یک کوه یخ بزرگ در حال آب شدن است/شبکه آمدنیوز شبیه یک لانه عنکبوت به ظاهر پیچیده بود

به گزارش ۸دی، سردار حسین سلامی در خصوص سایت آمد نیوز، گفت: شبکه آمدنیوز شبیه یک لانه عنکبوت به ظاهر پیچیده، اما در واقع فاقد استحکام بود که دچار فروپاشی شد.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: در زمینه کشف شبکه‌ای که تحت حمایت آمریکایی ها، انگلیسی‌ها و صهیونیست‌ها بوده و آن را تشکیل داده بودند، به تدریج آخرین تحقیقات و پیشرفت‌ها در جریان است.

سردار سلامی درباره آخرین جزئیات دستگیری روح الله زم گفت: اطلاعات جدید­ درباره این شبکه به آگاهی مردم خواهد رسید، زیرا این حق مردم است و در صورتی که به نکات جذاب و اطلاعات تازه‌ای دست پیدا کنیم اخبار آن را منتشر خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا آمریکا دشمنی اش را با ما تمام نمی‌کند؟ گفت: اساساً آمریکا با دشمنی ملت‌ها توانسته است قدرت کسب کند، یعنی با غارت ثروت‌های مادی و معنوی اثر ملت‌های جهان خودش را به قدرت برتر در جهان تبدیل کرده و امروز که ملت‌ها بیدار شده اند و حقوقشان را مطالبه می‌کنند.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: به تدریج آمریکا مثل یک کوه یخ بزرگ در حال آب شدن است و این به خاطر حرارت انقلاب در دل مردم جهان است و همه می‌دانند که عامل اکثر جنگ‌ها در دهه‌های مختلف معاصر آمریکایی‌ها بوده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه