مدیرکل بنیاد شهید گیلان:

صبر خانواده های شهدا باید به الگوی فراگیر در جامعه تبدیل شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه صبر و روحیه خانواده های شهدا باید به الگوی فراگیر در جامعه تبدیل شود، خاطرنشان کرد: شهدا مایه افتخار مردم و خانواده های آنان اسوه صبر و بردباری هستند.

صبر خانواده های شهدا باید به الگوی فراگیر در جامعه تبدیل شود

به گزارش ۸دی؛ عبدالله پاکاری در حاشیه دیدار آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت با خانواده شهیدان «ابراهیم، محمد و مهدی اسماعیلیان» در بندر کیاشهر و خانواده شهیدان «اسماعیل و قربانعلی رنجبر» و «ابوطالب و محمدحسین عزمی» در آستانه ‌اشرفیه، با بیان اینکه وجود خانواده های شهدا در نظام اسلامی سبب امید و بالندگی جامعه می‌شود، اظهار کرد: خانواده های شهدا مایه افتخار و عزت و اقتدار نظام هستند.

وی پیام شهدا را ازخودگذشتگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و تصریح کرد: شهدا با رشادت و حماسه آفرینی جان خود را برای تداوم انقلاب اسلامی فدا کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به لزوم تکریم خانواده های شهدا، گفت: تربیت و ایمان والدین شهدا در ارتقای معنویت و انگیزه فرزندان شهیدشان برای فداکاری و ایثارگری در راه خدا بسیار تاثیرگذار و حائز اهمیت است.

پاکاری با بیان اینکه صبر و روحیه خانواده های شهدا باید به الگوی فراگیر در جامعه تبدیل شود، خاطرنشان کرد: شهدا مایه افتخار مردم و خانواده های آنان اسوه صبر و بردباری هستند.

وی خاطرنشان کرد: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی نتیجه دلاورمردی ها، ایثارگری ها و جانفشانی‌های شهدای گرانقدر است که با الهام از سرور و سالار شهیدان در جبهه‌های حق علیه باطل جان خود را فدای انقلاب نمودند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه