مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در دیدار با جانباز 70 درصد:

جانبازان سرمایه های انقلاب اسلامی هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در دیدار با جانباز ۷۰ درصد «حاج محمدحسن حسن‌زاده» در شهرستان رشت گفت: حضور در عرصه ایثارگری نصیب کسانی شده است که روزگاری در راه دفاع از آرمان های نظام و ارزش های انقلاب پا به میدان جهاد نهادند.

جانبازان سرمایه های انقلاب اسلامی هستند

به گزارش ۸دی عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در دیدار با جانباز ۷۰ درصد «حاج محمدحسن حسن‌زاده» در شهرستان رشت افزود: شهدا و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس از جان خود گذشتند و از نوامیس،دین اسلام و انقلاب محافظت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان تصریح کرد:در راه ایستادگی در مقابل دشمنان ملت ایران، آنها که شهید شدند و به لقاء الله پیوستند و نزد خدا روزی می خورند و جانبازان نیز که رسالت خود را به نحو احسن به انجام رساندند، شهدای زنده جامعه هستند.

پاکاری ادامه داد: جانبازان سرمایه های انقلاب اسلامی هستند که در همه ادوار انقلاب و پس از آن نقش اساسی در ولایت پذیری و دفاع از کیان و ناموس جامعه اسلامی و هشت سال دفاع مقدس داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: تکریم و احترام به شهدا و ایثارگران وظیفه عموم مردم است و ملت ایران همواره به جانبازان به عنوان یادگاران زنده دفاع مقدس افتخار می کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه