رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان:

تیم واکنش سریع اطلاع‌رسانی گیلان تشکیل شد

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان در نخستین نشست تیم خبری واکنش سریع استان گیلان در رشت، گفت: واکنش سریع به معنای واکنشی است که در لحظه صفر حوادث و بلایای طبیعی رخ می دهد.

تیم واکنش سریع اطلاع‌رسانی گیلان تشکیل شد

به گزارش ۸دی، مهدی پارسا رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان در نخستین نشست تیم خبری واکنش سریع استان گیلان در رشت، گفت: واکنش سریع به معنای واکنشی است که در لحظه صفر حوادث و بلایای طبیعی رخ می دهد.

پارسا با بیان اینکه حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌کند و از آنجایی که زمان در امداد و نجات تعیین کننده است، باید زمان طلایی برای امدادرسانی و نجات حادثه‌دیدگان را مدنظر قرار داد، افزود: تیم واکنش سریع اطلاع‌رسانی گیلان دارای ۱۱ عضو اعم از عکاس، خبرنگار، تصویربردار، مستندساز و تدارکات است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت بحران برای خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان، گفت: طی دو سال گذشته ۲۴۷ خبرنگار گیلانی در دوره‌های مذکور شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه انتظار داریم جمعیت هلال احمر و ادارات کل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران گیلان در روند آموزشی خبرنگاران مدیریت بحران با این نهاد به صورت ویژه همکاری کند، تصریح کرد: بسیج رسانه در هر حوزه‌ای که نیاز باشد ورود کرده و نقش‌آفرینی می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه