حجت الاسلام ابوترابی در آستانه اشرفیه:

ایران؛ مسئله اول سرویس‌های اطلاعاتی و قدرت های نظامی جهان/ حضور در آسمان ایران مساوی با سقوط آمریکا است

حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه ما به صلحی گسترده و پایدار در محدوده انسانی و عقلانی می اندیشیم گفت: دنیا در حالی امنیت را تجربه خواهد کرد که قدرت‌ شیطانی نمادین آمریکا را فرو بریزد که امروز خود به سرعت در حال فروپاشی است.

ایران؛ مسئله اول سرویس‌های اطلاعاتی و قدرت های نظامی جهان/ حضور در آسمان ایران مساوی با سقوط آمریکا است

به گزارش خبرنگار هشت دی، یادواره ۳۲ شهید والامقام نیروی انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه و گرامیداشت یاد وخاطره ۴۴۵ شهید نیروی انتظامی استان گیلان و ۴۲۶ شهید شهرستان آستانه اشرفیه همراه با رونمایی از کتاب “فرشتگان خاکی” در آستانه اشرفیه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت تهران با اشاره به قطعه ای از نامه امام علی(ع) به مالک اشتر در رابطه با چهار هدف و مسئولیت برای استاندار و فرماندهی نیروهای مسلح استان مهم مصر، اظهار کرد: جمع آوری مالیات و تأمین منابع مالی برای اداره کشور، جهاد در مقابل دشمنان، تربیت و ارتقای فرهنگی و عمران و آبادی این ۴ مسئولیت مهم است.

وی یکی از مهم‌ترین اشکالات در طول یک قرن و ۴۰ سال گذشته را گره زدن منابع درآمدی کشور با منابع حاصل از فروش نفت خام دانست و افزود: شرایط امروز برای قطع رابطه بودجه سالانه کشور با درآمدهای حاصل از فروش نفت فراهم است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه بدون اقتصاد قدرتمند نمی توانیم منابع درآمدی پیدا کنیم ادامه داد: باید یک نظام مالیاتی درست با کمترین حضور فرد برای اعمال نظام مالیاتی عادلانه شکل بگیرد که ما در این زمینه ضعیف و ناتوان بوده ایم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تاکنون مورد انواع دسیسه ها و توطئه های مختلف قرار گرفته است، بیان کرد: اکنون ما مسئله اول سرویس‌های اطلاعاتی و قدرت های نظامی بزرگ جهان هستیم.

ابوترابی با اشاره به ۴۴۵ شهید امنیت استان گیلان و با بیان اینکه از آغاز این نظام، برای فروپاشی جمهوری اسلامی ایران برنامه ریخته اند خاطر نشان کرد: عنصر مفلوکی به نام صدام و رژیم بعثی خائن با تکیه بر قدرت های بزرگ و تجهیزات نظامی آمریکا، اروپا و شوروی روز، ایران را با هدف فروپاشی و دستیابی به منابع عظیم ثروت در خوزستان مورد تهاجم قرار دادند.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر این که انقلاب به عنوان یک پدیده نوظهور اقتدار و توانایی اندیشه، رهبری و وحدت ملی خود را به نمایش گذاشت گفت: ما در دفاع مقدس نه قدرت علمی و فناوری بلکه اندیشه مکتب تفکر ناب الهی و اسلامی و تفکر خود را برای همه جهان ارائه کردیم؛ در این جنگ اندیشه ناب دینی و ظرفیت‌های انقلاب در میدان بود.

وی با تاکید بر اینکه اقتدار، صلابت، شجاعت، ایستادگی و رهبری امام خمینی (ره) را به نمایش گذاشتیم ابراز کرد: ما انقلاب اسلامی، وحدت ملی و هویت الهی را در دفاع مقدس به رخ جهانیان کشیدیم.

ابوترابی دفاع مقدس را بستر مناسب برای رویش انقلاب و خلق ظرفیت‌های ناب دینی در منطقه و جهان اسلام دانست و ادامه داد: امروز در کنار اندیشه ناب و تفکر قرآنی و انقلابی به فرماندهی رهبر انقلاب شاهد شکل گیری جبهه مقاومت اسلامی و خلق دانش، علم فناوری و دستیابی با مدرن ترین تسهیلات نظامی هستیم.

** حضور در آسمان ایران مساوی با سقوط آمریکا است

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه حضور در آسمان ایران مساوی با سقوط آمریکا است و به این دلیل هرگز تصور تعرض به ایران را نیز نمی‌تواند داشته باشد خاطرنشان کرد: امروز با تهدید “سید حسن نصرالله” از مرز لبنان فاصله می‌گیرند چون می دانند چه آتشی در انتظار آنها است و اگر دستی به ماشه برود رژیم صهیونیستی نابود می شود؛ و این همان دستاورد انقلاب است.

وی با تاکید بر اینکه ما به صلحی گسترده و پایدار در محدوده انسانی و عقلانی می اندیشیم گفت: دنیا در حالی امنیت را تجربه خواهد کرد که قدرت‌ شیطانی نمادین آمریکا را فرو بریزد که امروز خود به سرعت در حال فروپاشی است.

ابوترابی ادامه داد: جامعه اسلامی باید در قله های اخلاق، وحدت، بصیرت سیاسی و اعتقادی حرکت کند و دولتی موفق است که راه را برای ارتقای سطح فرهنگ عمومی، اخلاق، مبانی اعتقادی، ارتقاء سطح دانش و بصیرت، ارتقاء وحدت و انسجام ملی هموار کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه