اعتراضات شدید به نخست وزیر لبنان/ هزینه ۱۶ میلیون دلاری برای مدل آفریقایی + عکس

کانال تلگرامی لبنان ایران نوشت: نیویورک تایمز فاش کرد سعد حریری نخست وزیر کنونی لبنان ١۶ میلیون دلار به یک مدل آفریقایی پرداخت کرده است.

اعتراضات شدید به نخست وزیر لبنان/ هزینه ۱۶ میلیون دلاری برای مدل آفریقایی + عکس

به گزارش ۸دی، این موضوع زمانی فاش شد که ون در مِروه دختر مدل آفریقایی که درآمد سالیانه اش را ۵۴۰۰$ ذکر کرده بود میلیونها دلار در حسابش کشف شد و به دادگاه فراخوانده شد.

بر اساس مدارکی که نیویورک تایمز بدست آورده است سعد حریری مبلغ $۱۵,۲۹۹,۹۶۵ از یک بانک لبنانی برای وی فرستاده است. ون در مروه اصرار دارد که این مبلغ هدیه است و مشمول مالیات نیست.

وی در یک مجموعه تفریحی خصوصی در جزیره سیشیل اقامت داشت و با ثروتمندان مختلف از جمله سعد حریری دیدار کرد. او در دادگاه گفته است آنها رابطه رومانتیکی با هم داشتند!

او که در ١٩ سالگی حدود ١۶ میلیون دلار بدست آورد، بسرعت دو ماشین آئودی و لندرور به قیمت ۲۵۰ هزار دلار خرید. سپس املاکی به قیمت ۱۰ میلیون دلار خرید از جمله خانه ای در محله گرانقیمت فریسنای در شهر کیپ تاون که با داشتن استخر، مشرف به اقیانوس هم هست.

این افشاگری که دقیقا در زمان اوضاع سخت اقتصادی در لبنان و تظاهرات و اعتراضات و اعتصاب رخ داد آتش خشم مردم را دو چندان کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه