تمهیدات پلیس رشت برای بازگشایی مدارس

فرمانده انتظامی رشت از اجرای طرح مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید توسط پلیس این شهرستان خبرداد.

تمهیدات پلیس رشت برای بازگشایی مدارس

به گزارش هشت دی،سرهنگ “علی رمضانی”  با اشاره به تمهیدات پلیس در خصوص بازگشایی مدارس، گفت: به منظور فراهم کردن زمینه تعالی، رشد، پرورش و آموزش فرزندان این مرز و بوم، رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌های خانواده‌ها و تعمیق ارزش‌های اصیل اسلامی در بین دانش‌آموزان و دانشجویان؛ پلیس تدابیر و تمهیدات لازم را در این زمینه به مرحله اجرا در خواهد آورد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه برخورد قاطع با مزاحمان خیابانی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی از مهم‌ترین تمهیدات پلیس برای اجرای این طرح است افزود: در این طرح تیم‌های نظارتی، گشت‌های محسوس و نامحسوس به گشت‌زنی در حوالی و حواشی مدارس پرداخته و با هرگونه مزاحمت و تخلف برخورد جدی می‌کنند.
وی با تاکید به نقش مشارکت مردم در تامین امنیت جامعه تصریح کرد: همکاری شهروندان و والدین، پلیس را در خدمت‌رسانی بهتر به مردم یاری خواهد کرد.
سرهنگ رمضانی شروع سال تحصیلی جدید را به تمامی اصحاب تعلیم و تربیت به ویژه اساتید، معلمان دلسوز و زحمتکش، دانشجویان و دانش آموزان پر تلاش تبریک گفته و موفقیت روز افزون آنها را از خداوند مهربان خواستار شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان با اشاره به اینکه پلیس با استعانت از خداوند متعال و در سایه همکاری و مشارکت مردم، هم چون گذشته در برقراری نظم و امنیت اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد، توصیه‌هایی را به شرح ذیل برای دانش‌آموزان ارائه کرد:
۱- بدانید بهترین و خیرخواه‌ترین مشاوران والدین شما هستند، پس هر وقت دچار مشکل شدید، بلافاصله مسئله را با والدین خود و اولیاء مدرسه در میان بگذارید.
۲- دانش‌آموزان نشانی و شماره تلفن منزل را همیشه به همراه داشته باشند و ضمن خودداری از ترک محیط مدرسه بدون هماهنگی مسؤول مدرسه، به افراد غریبه اعتماد نکنند، و در صورت گم شدن به پلیس مراجعه کنند.
۵- برای تردد در مسیر مدرسه تا حد ممکن از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
همچنین اولیای گرامی توجه کنند؛
۱- هیچ‌گاه فرزندان خود را به گمان اینکه مرتب در مدرسه حاضر می‌شوند به حال خود رها نکنید.
۲- با توجه خاص، مراقبت منطقی و هوشمندانه خود، حامی و یاور فرزند دانش‌آموز خود باشید.
۳ـ مشورت و هم‌اندیشی با فرزندان، زمینه‌های محبت و اعتماد را در آنها فراهم می‌سازد.
۴ـ تعامل و ارتباط مستمر والدین با اولیاء مدرسه موجب رشد، تعالی و آرامش خاطر دانش‌آموزان می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه