فرمانده انتظامي رشت خبر داد:

غافلگیری قماربازان در واحد صنفی در رشت

فرمانده انتظامی رشت گفت: ۱۹ نفر حین قماربازی در یک واحد صنفی در این شهرستان دستگیر شدند.

غافلگیری قماربازان در واحد صنفی در رشت

به گزارش ۸دی،سرهنگ “محمود حافظی” با بیان اینکه قمار خلاف قانون است و باعث از بین رفتن بنیان بسیاری از خانواده‌ها می‌شود اظهار داشت: اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد.
وی گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی در واحد صنفی خود با تجمع افراد، اقدام به دایر کردن مکان قماربازی و و صلب آسایش همسایگان کرده است، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت از اعزام ماموران انتظامی پاسگاه خشت مسجد پس از اطمینان از صحت موضوع خبر داد و تصریح کرد: ۱۹ نفر حین قماربازی در این واحد صنفی دستگیر و ۸ دستگاه خودرو آنها نیز توقیف شد.
این مقام انتظامی از کشف ۴ دست آلات قمار و ۷۵ میلیون ریال وجه نقد در بازرسی از این واحد صنفی خبر داد و بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ حافظی در پایان با اشاره به اینکه قمار یکی از ناهنجاری‌های اجتماعی است که موجب فروپاشی خانواده‌ها می‌شود از شهروندان خواست، در صورت اطلاع یا مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه