نماینده ولی فقیه در گیلان:

لزوم مطالعه پیرامون روانشناسی اجتماعی/ خبرنگار باید حقایق را منتقدانه، عالمانه و هوشمندانه انتقال دهد

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه بر خبرنگار واجب است روانشناسی اجتماعی را مطالعه کند و استعداد های خود را بشناسد، گفت: خبرنگار باید حقایق را منتقدانه، عالمانه و هوشمندانه انتقال دهد.

لزوم مطالعه پیرامون روانشناسی اجتماعی/ خبرنگار باید حقایق را منتقدانه، عالمانه و هوشمندانه انتقال دهد

به گزارش خبرنگار هشت دی، آیت الله فلاحتی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در مجتمع خاتم الانبیا رشت با بیان اینکه خبرنگاران، نگارندگان اخبار هستند، اظهار کرد: ایمان به مبدا و معاد برازنده خبرنگار است و تمام جوانب زندگی را تحت شعاع قرار می دهد.

وی با بیان اینکه بر خبرنگار واجب است روانشناسی اجتماعی را مطالعه کند و استعداد های خود را بشناسد گفت: در قیامت باید پاسخگوی نگاشته های خود باشید.

امام‌ جمعه رشت اراده درونی برای رساندن پیام درست به عموم و هدفدار کردن خود و مخاطبان را از وظایف خبرنگاران خواند و افزود: هر خبرنگار باید جهادگر، امانت دار، ظاهر آراسته و جاذبه دار، دارای اطلاعات گسترده و دینی و بیانگر دردها و مشکلات جامعه باشد.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید بر نوع نگارش و ادبیات خود دقت کافی داشته باشند و با احساسات مردم بازی نکنند، افزود: ادبیات فارسی زیباترین ادبیات است و خبرنگاران به نگارش و ادبیات فارسی تسلط داشته و صحبت های مردم و مسئولان را هوشمندانه شنیده و منتقل کنند.

نماینده  ولی فقیه در گیلان خاطر نشان کرد: خبرنگار باید حقایق را منتقدانه، عالمانه و هوشمندانه انتقال دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه