مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:

دشمنان انقلاب تمام توان خود را برای از بین بردن حریم خانواده‌های ایرانی به کار گرفته است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا حریم خانواده‌های ایرانی را از بین ببرند.

دشمنان انقلاب تمام توان خود را برای از بین بردن حریم خانواده‌های ایرانی به کار گرفته است

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری صبح امروز در مراسم گردهمایی بزرگ “حریم خانواده، عفاف و حجاب” در رضوانشهر اظهار کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا حریم خانواده‌های ایرانی را از بین ببرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه امروز دشمن از حجاب بانوان ایرانی هراس دارد گفت: در حال حاضر دشمن تمام نقشه‌های خود را بر باد رفته می‌بیند و آخرین امید او ضربه زدن به عفت و حیای ملت ایران است.

تسخیری با تاکید بر اینکه امروز دشمنان انقلاب به ویژه آمریکا برای پیشبرد اهداف خود علیه ملت ایران، بانوان را هدف قرار داده‌اند خاطرنشان کرد: آن‌ها متوجه شده‌اند که با جنگ نظامی نمی‌توانند در مقابل جمهوری اسلامی بایستند و به همین دلیل تمرکز خود را بر روی پروژه هجمه فرهنگی قرار دادند.

وی با اعلام اینکه براساس نظرات کارشناسان آمریکایی تنها راه مقابله با جمهوری اسلامی تغییر فرهنگ ملت ایران است افزود: آن‌ها معتقد هستند تنها جنگی که علیه جمهوری اسلامی کارساز است، جنگی‌ عقیده‌ها است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان ضمن تشریح پیام تجمعات دفاع از عفاف و حجاب تصریح کرد: بانوان ما با حضور در چنین تجمعاتی نشان می‌دهند که حجاب و عفت خود را دوست دارند و به آن عشق می‌ورزند.

تسخیری با اشاره به وصایای شهدا و تاکید آن‌ها بر حفظ حجاب عنوان داشت: “شهید مدافع حرم بابک نوری” ساعاتی قبل از شهادتش این پیام را به شما خواهران می‌دهد که من برای حفظ حجاب شما میروم تا عفت و حجاب بانوان سرزمینم باقی بماند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه