کالدرون از ستاره سرخ‌پوشان استفاده بهینه می‌کند؛

سورپرایز ویژه سرمربی پرسپولیس برای هواداران+عکس

یک سورپرایز ویژه برای هواداران پرسپولیس در لیگ نوزدهم از سوی گابریل کالدرون در راه است.

سورپرایز ویژه سرمربی پرسپولیس برای هواداران+عکس

به گزارش هشت دی،یک سورپرایز ویژه برای هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ نوزدهم از سوی گابریل کالدرون در راه است. گویا حضور صبح زود کالدرون در ورزشگاه کاظمی و تلاش مستمر وی با دستیارانش در دیدن بازی های فصل گذشته پرسپولیس و آنالیز بازیکنان در کنار استفاده از تجربیات دستیاران ایرانی باعث شده سرمربی آرژانتینی در بازی های لیگ نوزدهم یک سورپرایز ویژه برای هواداران داشته باشد.

بر اساس این خبر و طبق شنیدها کالدرون که با حفظ دستیارهای ایرانی برانکو، توانسته شناخت خوبی را نسبت به بازیکنان و فضای تیم به دست آورد، در تمرینات اخیر شکل مورد نظر خود برای پرسپولیس را به وجود آورده و پست های جدیدی را برای بازیکنانی چون نعمتی در نظر گرفته است.

نعمتی که در چند بازی زیر نظر برانکو دفاع راست بازی کرد، در تمرینات اولیه گابریل کالدرون نیز در این پست حضور داشته و به نظر می‌رسد باتوجه به تعدد هافبک ها، کالدرون قصد دارد تا از این بازیکن در پست دفاعی بهره ببرد. نعمتی که در لیگ هجدهم آچار فرانسه برانکو بود، در تمرینات عملکرد خوبی داشته و باید دید تصمیم کالدرون درباره اش چه خواهد بود. نکته جالب در این باره این است که نعمتی در حالی به دفاع راست تبدیل شده که گویا تکنیک او باعث شده مرد آرژانتینی رضایت نسبی از این بازیکن داشته باشد. البته این در حالی است که حسین ماهینی و مهدی شیری دو دفاع راست تخصصی پرسپولیس هستند اما سرمربی جدید ترجیح داده تا نعمتی را نیز دفاع راست کند و این موضوع بحث حضور ماهینی در لیست مازاد پرسپولیس است.

منبع: برنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه