دومین دفتر خبرگزاری بسیج گیلان در آستارا افتتاح شد

دومین دفتر خبرگزاری بسیج گیلان صبح امروز در شهرستان آستارا افتتاح شد.

دومین دفتر خبرگزاری بسیج گیلان در آستارا افتتاح شد

به گزارش ۸دی حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان صبح امروز در مراسم افتتاح دومین دفتر خبرگزاری بسیج گیلان در آستارا با بیان اینکه دشمن برای پیشبرد امور خود از ابزار رسانه استفاده می‌کند ظهار داشت: دشمنان ما بر اساس فعالیت‌های رسانه‌ای، جوسازی‌هایی را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی و انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم خبرگزاری بسیج انتقال پیام درست و واقعیت‌های جامعه به مردم است افزود: امروز رسالت مهم خبرگزاری بسیج، خنثی کردن توطئه‌های اراجیف گونه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال نا امید کردن مردم از نظام است گفت: فضای دروغین و رسانه‌ای ایجادشده توسط دشمن، یکی از عوامل به وجود آمدن اغتشاشات در سال ۹۶ بود.

تسخیری با اشاره به اینکه رسانه می‌تواند نقش مهمی در جامعه داشته باشد بیان کرد: یکی از وظایف خبرگزاری بسیج انتقال حقیقت جامعه و به تصویر کشیدن آن برای مردم است.

وی ایجاد امیدواری در جامعه را یکی دیگر از وظایف خبرگزاری بسیج دانست و تصریح کرد: انعکاس فعالیت‌های خوب کشور، جزو وظایف خبرگزاری بسیج است زیرا امروز رسانه‌های دشمن با تقطیع برخی از تصاویر و فیلم‌ها درصدد ضربه زدن به انقلاب هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: خبرگزاری‌ها و به‌ویژه خبرگزاری بسیج باید حقیقت جامعه را به گوش مردم برسانند زیرا اگر شکوفایی درست برای مردم تبیین نشود بی‌شک در فضای مجازی بازنده خواهیم بود.

تسخیری با تأکید بر اینکه خبرگزاری بسیج باید برنامه‌ریزی منظم و درستی برای پیشبرد امور رسانه‌ای در گیلان داشته باشد بیان کرد: خبرگزاری بسیج در آستارا باید از خبرنگاران اهل‌قلم و فعال استفاده کند و انشاء الله که از این به بعد از طریق خبرگزاری بسیج در آستارا پیام‌های خوب، درست و امیدوارکننده به مردم منعکس کند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه دفتر خبرگزاری بسیج در آستارا دومین دفتر شهرستانی خبرگزاری بسیج کشور است اظهار کرد: افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج در آستارا از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا این شهرستان مرزی بوده و نقطه استراتژیک در گیلان می‌باشد.

روح‌الله پوراسماعیلی با اشاره به هدف از افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج در آستارا تصریح کرد: یکی از دلایل افتتاح این دفتر مطالبه گری از مسئولان و انعکاس مشکلات و دغدغه‌های مردمی به مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان آستارا در حوزه خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی جزو نواحی پیشتاز استان است افزود: وجود قرارگاه رسانه‌ای اربعین حسینی (ع) در آستارا ویژه زائرین آسیای مرکزی و قفقاز از دیگر دلایل افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج در این شهرستان است.

پور اسماعیلی با بیان اینکه دفتر خبرگزاری بسیج در آستارا به‌عنوان محور قرارگاه رسانه‌ای اربعین حسینی (ع) خواهد بود تصریح کرد: هدف ما افتتاح سه دفتر در شرق و سه دفتر در غرب گیلان بود که تاکنون دو دفتر در غرب افتتاح‌شده و ان‌شاءالله به‌زودی یک دفتر در غرب و سه دفتر دیگر در شرق نیز افتتاح می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان گفت: بی‌تردید افتتاح این دفتر با حمایت‌های فرماندهی سپاه قدس گیلان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان، فرماندهی سپاه آستارا و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا میسر شده است.

سرهنگ جهانبخش آرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه ظرفیت‌های فراوانی در بسیج و سپاه وجود دارد اظهار کرد: اکثر فعالیت‌های بسیجیان به‌صورت گمنامی است و این تواضع و فروتنی آن‌ها را نشان می‌دهد.

فرمانده سپاه آستارا با اشاره به اینکه رسانه زبان گویای مردم است افزود: رسانه‌ها با انعکاس مطالب خوب و درست در جامعه می‌توانند امید را در جامعه ایجاد کنند.

وی با تشکر از حمایت‌های رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: این اداره با در اختیار گذاشتن مکان دفتر خبرگزاری بسیج کمک زیادی به ما کرد و تاکنون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا سه دفتر در اختیار سپاه آستارا قرار داده است که این مایه مباهات است و از این اقدام انقلابی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا سپاس گذاریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه