فرمانده سپاه ناحیه آستارا در گفتگو با هشت‌دی مطرح کرد:

خدمات‌رسانی نیروهای سپاه و بسیج در آستارا

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه میزان بالای بارندگی منجر به آب‌گرفتگی معابر و منازل مسکونی در برخی مناطق این شهر شده است، گفت: نیروهای سپاه، بسیج و امدادرسان در تمام محلات آستارا مستقر شده و نیروهای جهادی هم پای‌کار هستند.

خدمات‌رسانی نیروهای سپاه و بسیج در آستارا

بهزاد قنبری در گفتگو با هشت‌دی با تشریح وضعیت شهر آستارا بعد از بارندگی شدید، اظهار کرد: نیروهای سپاه و بسیج در تمام محلات آستارا مستقر هستند و نیروهای جهادی هم پای‌کار هستند.

وی به حضور و امدادرسانی گروه‌های امدادی، نظامی، انتظامی، مرزبانی، سپاه و بسیج به مردم در محلاتی که دچار آب‌گرفتگی شده‌اند اشاره کرد و گفت: میزان بارش باران در شبانه‌روز گذشته در شهرستان آستارا بسیار بالا بوده و ۱۹۵ میلی‌متر باران باریده است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا ادامه داد: این میزان بارش منجر به آب‌گرفتگی معابر و منازل مسکونی در برخی مناطق شهر شده است و از طرفی دیگر نهرها و رودخانه‌های اطراف شهر کشش این میزان بارندگی را نداشته‌اند.

قنبری تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون در پی وقوع سیل خسارت جانی گزارش نشده است اما پل سیبلی آستارا تخریب شده است و در این منطقه سیل دو خودرو را برده است.

 وی با بیان اینکه میزان بارندگی در حال حاضر در این شهرستان کاهش‌یافته است، گفت: از مردم آستارا می‌خواهم به نیروهای امدادرسان و خدمات‌رسان همکاری کنند و خودشان هم پای‌کار باشند تا ان‌شاءالله این همیاری و خدمات‌رسانی در کمترین زمان ممکن انجام شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه