معاونت سیاسی سپاه قدس گیلان:

فعالیت پایگاه های بسیج باید روشنگری باشد/ پشت دیوانگی ترامپ یک سناریوی جدی است

معاونت سیاسی سپاه قدس گیلان ممانعت از جنگ، حفظ فشار و شروع گفت و گو را ۳ تاکتیک آمریکا خواند و اذعان کرد: آمریکا میداند که فضای کنونی به نفع او نیست

فعالیت پایگاه های بسیج باید روشنگری باشد/ پشت دیوانگی ترامپ یک سناریوی جدی است

به گزارش خبرنگار هشت دی، محمد مهدی نیازمند معاونت سیاسی سپاه قدس گیلان در جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه رشت، شهید عضدی را شهید تاثیر گذار در حزب جمهوری اسلامی خواند و اظهار کرد: شهید عضدی در گیلان به عنوان وررشکار شناخته شده اما تاثیرات او بیش از چیزی است که ما میدانیم.

وی با اشاره به حادثه بانوی آمر به معروف خمام با بیان اینکه این حادثه تلخ بود اما رشت و خمام عرصه را به گونه دیگری رقم زدند اذعان کرد: برنامه ریزی های بسیاری در این راستا توسط دشمنان در حال انجام است و در این حوزه درگیر جدید تن به تن و دقیقه به دقیقه هستیم‌.

معاونت سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به زلزله کرمانشاه و اعتماد مردم به سلبریتی ها و رسوایی آنان در نگاه مردم افزود: در جریان سیل مردم به روحانیت و بسیجی ها اعتماد کردند که شاهد تشکیل اتحاد همگانی شدیم.

وی با اشاره به سخن رهبری مبنی بر مخابره کردن حرف ها در فضای مجازی تصریح کرد: اکنون فعالیت پایگاه های بسیج باید روشنگری باشد.

معاونت سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به طرح شهید جمالی در پایگاه ها با بیان اینکه رشت نیازمند موج آفرینی با سخنرانان کشوری در این طرح است اذعان کرد: در این طرح نیازمند تعداد بالای افراد یا جلسات گسترده نیست بلکه هم افزایی چند پایگاه باهم با سخنرانان استانی نیز مفید است.

نیازمند با اشاره به طرح هادیان حوزه ها به عنوان هر هادی متولی سیاسی یک حوزه بیان کرد: این طرح سال گذشته در گیلان کلید خورد اما تاکنون به صورت جدی پیگیری نشده است.

وی با بیان اینکه قطعا پشت دیوانگی ترامپ یک سناریوی جدی است عنوان کرد: آمریکا و خصوصا ترامپ در مواجه جمهوری اسلامی با دارای ۳ استراتژی کلان بین المللی، استراتژی منطقه ای و استراتژی مختص ایران است.

 معاونت سیاسی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه آمریکا در دوره ترامپ و اوباما در استراتژی های خاورمیانه مسیری را دنبال می کنند که حوزه دولت ملت سازی صورت بگیرد ابراز کرد: آمریکا به دنبال ایجاد فضایی است که مسائل در حوزه منطقه را به سوی مسائل فرعی پیش ببرد.

نیازمند با اشاره به فرسایش نظامی آمریکا گفت: آمریکا از دوره پس از کلینتون با ۳ مسئله مهم مواجه اند که اگر در مورد ایران سناریوی جنگ اتفاق بیفتد اول: به کدام نقطه ایران باید ضربه وارد کنند؟ دوم اگر ضربه به ایران وارد کنند چه پاسخی دریافت خواهند کرد؟ سوم از کدام پایگاه اطراف باید حمله کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: دریادار فدوی در شهر آستانه گفتند: زمان خروج ترامپ از برجام از طریق شنود های خود متوجه ترس آنها از عکس العمل ایران و فاصله مایلی ناوهای آنها از مناطق حضورشان شدیم.

 معاونت سیاسی سپاه قدس گیلان ممانعت از جنگ، حفظ فشار و شروع گفت و گو را ۳ تاکتیک آمریکا خواند و اذعان کرد: آمریکا میداند که فضای کنونی به نفع او نیست و به شدت به دنبال کسب اطلاعات هرچه بیشتر از ایران هستند.

نیازمند با بیان اینکه آمریکا عناصر اصلی نظام را رهبری و سپاه پاسداران میداند و به دنبال فضای انقلاب زدایی هستند ابراز کرد: جریان انقلاب باید ظرفیت سازی کند و همگان باید به مسیر انقلاب یقین داشته باشند و بدانند که این مسیر به ظهور منجی عالم منتهی خواهد شد.

وی در رابطه با حوزه انتخابات با بیان اینکه در این حوزه راست، چپ، اصلاح‌طلب و اصول‌گرا وجود ندارد گفت: شاخص انقلابی و غیر انقلابی، ضد انقلابی، اعتقاد به مبانی انقلاب اسلامی و همت بلند برای رسیدن به آرمان‌ها قابل تامل است.

معاونت سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به درک ۵شاخص رهبری و آموزش به بسیجیان با بیان اینکه در انتخابات تمام شاخص ها باید بررسی شود اذعان‌ کرد: در انتخابات نگاه نمایندگی ولایت فقیه در سپاه و معاونت سپاه عدم ورود مصداق در حوزه سپاه و دغدغه ما نیز شاخص های رهبری است.

همچنین در ادامه این نشست حجت الاسلام رهبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مرکزی رشت با اشاره به مجلس و انتخابات پیش رو با بیان اینکه نماینده ای میخواهیم که در تراز انقلاب باشد اظهار کرد: وظیفه اصلی همه ما روشنگری و بصیرت دهی به ویژه در تشکیلات بسیج است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه فرمانده پایگاه ها باید اولویت ها را شناخته و در رابطه با موضوع روز حرکت کند اذعان کرد: نشست های سیاسی را وارد پایگاه ها و مساجد کنید تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد همچنین هر حوزه باید ۳هادی سیاسی مصوب و تایید شده داشته باشد.

حجت الاسلام رهبری با تاکید بر تبین شاخصه ها و بیانات رهبری و امام راحل در خصوص شخص اصلح و تراز انقلابی گفت: در این حوزه هر چقدر میتوانید با تدبیر نشست های مختلف برگزار کنید تا شاهد انتخاب درست مردم رشت در مجلس شورای اسلامی باشیم.

وی در ادامه با اشاره به حلقه های صالحین به عنوان کرسی های آزاد اندیشی اعتقادی بیان کرد: فلسفه تشکیل حلقه های صالحین بازگشایی گره های ذهنی در بحث اعتقادی است و خدارا شاکریم که امروزه حلقه ها جایگاه اصلی خود را یافته اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه