سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی:

رئیس‌جمهور و دولت به اندازه کافی اختیارات دارند

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید بر هماهنگی سه قوه در شرایط کنونی کشور، گفت: رئیس‌جمهور به اندازه کافی اختیارات دارد لذا نیازی به تفویض اختیارات ویژه نیست.

رئیس‌جمهور و دولت به اندازه کافی اختیارات دارند

به گزارش ۸دی، سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، با یادآوری درخواست رئیس‌جمهور مبنی بر ضرورت افزایش اختیارات رئیس‌جمهور در شرایط کنونی کشور، گفت: آقای روحانی درخواست دارد تا اختیارات بیشتر به دولت و رئیس‌جمهور داده شود که به اعتقاد ما رئیس‌جمهور و دولت به اندازه کافی اختیاراتی دارند و می‌توانند تصمیم‌گیری کنند.

رئیس‌جمهور مانعی برای تصمیم‌گیری در حوزه مسائل اقتصادی ندارد

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس‌جمهور هیچ مانعی برای تصمیم‌گیری در حوزه اقتصادی ندارد، تصریح کرد: در این شرایط ارکان و همه قوا و ارگان‌های نظام باید هماهنگ باشند لذا با این وجه از اظهارات رئیس‌جمهور موافق هستیم.

لزوم افزایش هماهنگی سه قوه در شرایط کنونی کشور

وی افزود: هماهنگی بین دولت، مجلس و قوه قضاییه در این شرایط ضروری است، این هماهنگی نیاز به افزایش اختیارات یا تفویض اختیارات ویژه به رئیس‌جمهور نیست، ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و هماهنگی، مدیریت جهادی و انسجام لازمه این شرایط است.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هر کدام از قوا در این شرایط به وظایف خود بپردازند و نیازی به اختیارات ویژه هم نیست.

منبع: خانه ملت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه