عضو مجلس خبرگان رهبری:

در شرایط فعلی باید محور فعالیت‌ها رهبر معظم انقلاب باشد/ مردم با اتحاد و انسجام پشت سر رهبری حرکت کنند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:حل مشکلات اقتصادی با عملی کردن منویات رهبر معظم انقلاب محقق می‌شود.

در شرایط فعلی باید محور فعالیت‌ها رهبر معظم انقلاب باشد/ مردم با اتحاد و انسجام پشت سر رهبری حرکت کنند
به گزارش ۸دی، آیت الله حسن عالمی عضو مجلس خبرگان رهبری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد گفت: این ایام که به عنوان شب‌های قدر معروف است فرصت بسیار ارزشمندی برای عبادت پروردگار بوده که فضیلت بسیار زیادی در روایات اسلامی برای آن ذکر شده است.

وی تصریح کرد: شب و روز ۱۹، ۲۱، ۲۳ ماه مبارک رمضان بسیار مورد تاکید ائمه اطهار (ع) قرار داشت و نزول قرآن نیز در این ایام انجام شده است که باید قدر آن را بدانیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: این ایام همچنین مصادف با شهادت امیر المومنین (ع) است که باید بدانیم حضرت دغدغه شهادتنداشتند و تنها دغدغه دین و حرکت در مسیر صحیح را داشتند.

آیت الله عالمی افزود: این درس بسیار بزرگی برای ما است که باید در زندگی دغدغه دین داشته باشیم نه اینکه گرفتار موضوعات دنیایی شده و دین خود را از دست بدهیم.

وی تصریح کرد: بنی امیه ۷۰ سال بر حضرت علی (ع) ظلم کردند و به دروغ می‌گفتند ما مسلمان هستیم و پیغمبر را دوست داریم که با آموزه‌های پیامبر اکرم (ص) در تضاد بود، زیرا ایشان در روایات متعدد بر جایگاه امیرمومنان (ع) تاکید داشتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره با سالروز آزاد خرمشهر گفت: با این اقدام کمر دشمن را شکست و دنیا متوجه شد نمی‌تواند با مسلح کردن صدام مقاومت مردم ایران را از بین برده و بر ملت ایران پیروز شود.

آیت الله عالمی افزود: پیروزی‌های ملت ایران در جنگ تحمیلی به این دلیل است که خداوند را محور فعالیت خود قرار دادند و به سخنان امام راحل گوش فرادادند.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی نیز باید محور فعالیت‌ها رهبر معظم انقلاب باشد تا بتوانیم بر مشکلات پیروز و دشمنان را ناامید کنیم. اگر مردم با اتحاد و انسجام پشت سر رهبری حرکت کنند در جنگ اقتصادی نیز پیروز خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه