نماینده رشت در گفتگو با 8دی:

رییس جمهور در موضع گیری نسبت به برجام دیر تصمیم گرفت/ از اول هم مشخص بود اعتمادی به اروپایی ها نیست

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه رییس جمهور در موضع گیری نسبت به برجام دیر تصمیم گرفت، گفت: از اول هم مشخص بود اعتمادی به اروپایی ها نیست و آن ها نشان دادند که با آمریکایی ها هماهنگ اند.

رییس جمهور در موضع گیری نسبت به برجام دیر تصمیم گرفت/ از اول هم مشخص بود اعتمادی به اروپایی ها نیست

جبار کوچکی نژاد در گفت و  گو با خبرنگار ۸دی در رابطه با تصمیم شورای عالی امنیت ملی در کاهش تعهدات ایران نسبت به برجام، اظهار کرد: رییس جمهور در موضع گیری نسبت به برجام دیر تصمیم گرفت و آقای روحانی یک مقدار تأخیر داشته است که کشور آسیب هایی در حوزه اقتصاد دید.

وی افزود: یک توافق بین المللی که در جهان انجام می شود همه نسبت به آن متعهد اند اما آمریکایی ها را دیدیم که از برجام خارج شدند.

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: رییس جمهور با خروج آمریکا برخی تعهدات به برجام را باید تعلیق می کرد اما شاید آقای روحانی به اروپایی ها خوش بین بود.

وی افزود: از اول هم مشخص بود اعتمادی به اروپایی ها نیست و آن ها نشان دادند که با آمریکایی ها هماهنگ اند.

کوچکی نژاد با بیان اینکه در کل تصمیم رییس جمهور در موضع گیری نسبت به برجام خوب است، تصریح کرد: کل نظام پشتیبان رییس جمهور است.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این تصمیم می تواند مسیر جدیدی را برای ما ترسیم کند تا ما در مجامع بین المللی بتوانیم حقانیت نظام جمهوری اسلامی را به اثبات برسانیم و دروغگویی آمریکایی ها راهم افشا کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه