مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان:

رفع مشکلات معیشتی کارگران از دغدغه های مهم دولت است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: ارتقای امنیت شغلی کارگران و ایجاد مشاغل جدید در این بخش از اولویت های کاری است.

رفع مشکلات معیشتی کارگران از دغدغه های مهم دولت است

به گزارش خبرنگار ۸دی، عباس علیزاده، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از کارگران نمونه گیلان با بیان اینکه  وجود ۴۱۸ شهید کارگر در گیلان باعث افتخار است اظهار کرد: در زمان دفاع مقدس و سالهای بعد از جنگ و تحریم ها کارگران در عرصه های مختلف کارگران تلاش کردند تا با کمک کارفرمایان چرخ اقتصاد بچرخد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه کارگران ثابت کردند که در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی پایدار هستند گفت: رفع مشکلات معیشتی کارگران از دغدغه های مهم دولت است و اقدامات دیگری در حال انجام است تا حمایت ها در بخش های دیگر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در افزایش دستمزدها تلاش شد ۳۶درصد افزایش حقوق را برای کارگران شاهد باشیم اذعان کرد: سمت و سوی مهم ما به سمت ایجاد اشتغال جدید و همچنین ارتقای امنیت شغلی کارگران است.

علیزاده با اشاره به اعطای ۲۵۷ میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل خانگی و روستایی افزود: در حوزه تسهیلات فراگیر در قالب سرمایه در گردش ۹۰ میلیارد تومان به تولیدکنندگان پرداخت شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان ادامه داد: تلاش ما این است در کنار کارگران و کارفرمایان برای ایجاد مشاغل جدید  برنامه ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه باید بتوانیم دو قشر کارگری و کارفرمایی را بهتر در کنار هم قرار دهیم تا چراغ تولید و چرخ دنده های تولید را بچرخانند گفت: حمایت بانک ها علت بهبود معیشت وضعیت کارگری می شود و در این راستا بانک توسعه تعاون در جهت اهداف حمایت از کارگران تلاش های موثری انجام دادند و از بین ۴ بانک عامل تعیین شده بهترین عملکرد را داشته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه