فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران عنوان کرد

ارسال محموله ۲۵ تنی کمک نیروی هوافضای سپاه به سیل زدگان استان ایلام

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: در راستای برطرف کردن بخشی از نیازهای مردم سیل زده استان، محموله ۲۵ تنی شامل مواد غذایی، پتو، چادر، برنج، آرد و… ارسال شده است.

ارسال محموله ۲۵ تنی کمک نیروی هوافضای سپاه به سیل زدگان استان ایلام

به گزارش هشت دی،سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران صبح امروز در سفر به استان ایلام به منظور بازدید از مناطق سیل زده دره‌شهر و سیروان ایلام در جمع خبرنگاران گفت: از اولین روز وقوع سیل در کشور و به تبع در استان ایلام نیروی هوافضا با پشتیبانی نیروهای مسلح و امدادی با امکانات ترابری هوایی و با همکاری بخش‌های بالگردی یگان‌های مهندسی کمک رسانی را به مناطق سیل زده کشور آغاز کرده است.

وی افزود: در راستای برطرف کردن بخشی از نیازهای مردم سیل زده استان محموله ۲۵ تنی شامل مواد غذایی، پتو، چادر، برنج، آرد و… ارسال شده است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد: نیروهای فضانورد سپاه در بازسازی و تعمیرات منازل آسیب دیده در کنار مردم ایلام هستند.

وی گفت: با توجه به خسارت‌های وارد شده سیل به بخش‌های عمرانی و زیر ساختی استان در حد توان نیازها و کاستی‌ها برطرف خواهد شد.

وی بیان داشت: کمک‌های مردم به مناطق سیل زده کشور مانور بزرگ همدلی است بنابراین باید مسوولان نیز با در کنار هم بودن و مسوولیت پذیری آسیب‌ها و خسارت‌های سیل را جبران کنند.

لازم به ذکر است، بازدید از مناطق سیل زده استان به‌خصوص روستاهای بخش ماژین دره‌شهر و سیروان از مهمترین اهداف سفر سردار حاجی‌زاده به استان ایلام است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه