کارت سرمربیگری دست‌نشان و کادر فنی سپیدرود صادر شد + عکس

کارت سرمربیگری نادر دست‌نشان و دستیاران وی در تیم فوتبال سپیدرود توسط سازمان لیگ فدراسیون فوتبال صادر شد و سرمربی جدید سپیدرود در دیدار مقابل نفت آبادان روی نیمکت خواهد نشست.

کارت سرمربیگری دست‌نشان و کادر فنی سپیدرود صادر شد + عکس

به گزارش هشت دی،با پیگیری مسؤولان باشگاه سپیدرود رشت، کارت سرمربیگری نادر دست‌نشان توسط سازمان لیگ فدراسیون فوتبال صادر شد و دست‌نشان در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان روی نیمکت خواهد نشست.

علی کریمی پس از شکست سپیدرود در دیدار مقابل پدیده مشهد عطای کار در رشت را به لقایش بخشیده و جای خود را موقتاً در دیدار مقابل استقلال خوزستان به سهیل حق‌شناس داد، با تغییرات مدیریتی در باشگاه سپیدرود رشت و روی کار آمدن کیومرث بیات، مدیر جدید سپیدرود در نخستین گام اقدام به جذب سرمربی جدید کرده و دست‌نشان به‌عنوان سرمربی سپیدرود در ادامه لیگ هجدهم، هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.

دست‌نشان ابتدای فصل سرمربیگری تیم سپیدرود تحت مالکیت جواد تن زاده را برعهده‌گرفته و پس از اعتراض هواداران سپیدرود رشت، عطای کار را به لقایش بخشیده و رهسپار مس کرمان شد.

سرمربی جدید سپیدرود در نخستین گام، مازیار ربیعی فر، محسن نصر و حامد طباطبایی را به‌عنوان دستیاران خود معرفی کرد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه هفدهم اسفندماه از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت این شهر می‌رود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه