مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران خبر داد:

رشد ۲۰درصدی فروش کتاب در سال‌جاری

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با اشاره به حضور ۴۰۲ ناشر و ۷۸هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب بندرعباس گفت: فروش کتاب در سال جاری با رشد ۲۰درصدی همراه بوده است.

رشد ۲۰درصدی فروش کتاب در سال‌جاری

به گزارش هشت دی،قادر آشنا  آئین گشایش نمایشگاه کتاب بندرعباس اظهار داشت: این بیست و هشتمین و آخرین نمایشگاه کتاب استانی کشور در سال‌جاری است.

وی با اشاره حضور ۴۰۲ ناشر در نمایشگاه کتاب بندرعباس، افزود: متقضایان حضور در هرمزگان سه برابر منتخبین است که بواسطه کمبود امکانات، نمایشگاه با این تعداد ناشر در ۳۲۴ غرفه دایر شد.

مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران تصریح کرد: در نمایشگاه کتاب بندرعباس ۷۸هزار عنوان کتاب عرضه و ۷۰۰میلیون تومان بُن خرید کتاب تخصیص یافته است.

آشنا ادامه داد: همزمان با این نمایشگاه، دو نمایشگاه کتاب دیگر در سیستان و بلوچستان و استان کرمان همچنان دایر بوده و راه‌اندازی سه نمایشگاه کتاب ملی طی ۱۰ روز جز با کار جهادی امکان پذیر نیست.

وی با اشاره حضور مجموعا ۹هزار و ۱۲۸ ناشر در نمایشگاه‌های ۲۸گانه کتاب کشور با ۱۸میلیون عنوان کتاب، اضافه کرد: به جز نمایشگاه بندرعباس و سیستان و بلوچستان که آمار دقیق آن احصاء نشده، تا کنون ۵۲میلیارد تومان کتاب نمایشگاهی به فروش رسیده است.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران گفت: فروش کتاب در سالجاری با رشد ۲۰درصدی همراه بوده و این موسسه با حضور در نمایشگاه‌های ۱۵کشور دنیا سفیر فرهنگی دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران بوده‌ است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه