مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

روحیه ایثارگری و فداکاری شهدا نقش اساسی در پیروزی انقلاب داشت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان مراسم «میهمانی لاله ها در گلزار شهدای رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم گفت: انقلاب اسلامی تجلی اراده ملت مسلمان ایران است که بر محور ایمان به خدا و تحت رهبری ولایت فقیه محقق شد.

روحیه ایثارگری و فداکاری شهدا نقش اساسی در پیروزی انقلاب داشت
به گزارش ۸دی، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند «بزرگداشت شهدا کمتر از شهادت نیست»، افزود: بی تردید تکریم و تجلیل از شهدا و خانواده های معزز و مکرم آنان وظیفه ملی و همگانی است و باید از هر فرصتی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد استفاده کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان تداوم حرکت انقلاب را منوط به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: شهدا نامشان بر تارک تاریخ ایران و انقلاب اسلامی می درخشد و لذا در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب راه و روش شهدا را مورد تاکید قرار خواهیم داد.
این مقام مسئول با بیان اینکه روحیه ایثارگری و فداکاری شهدا نقش اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت، گفت: شهدا ضامن بقای نظام و کشور در برابر توطئه‌های دشمنان هستند و پرچم استقلال، آزادی، عزت و اقتدار را برافراشته نگه می دارند. در واقع شهدا با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.
وی برگزاری مراسم گلباران و عطرافشانی مزارهای شهدا در ایام الله دهه فجر را تجدید میثاق با آرمان های شهدا در مسیر اسلام و انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: شهدا گنجینه‌های عظیمی هستند که با جانفشانی و ازخودگذشتگی برای کشور بالندگی، اقتدار و غرور آفریدند لذا وظیفه ماست که راه شان را ادامه دهیم.
پاکاری خاطرنشان کرد: بنا به فرموده امام خمینی(ره) هر چه انقلاب دارد از برکت خون شهدا و ایثارگران است و بنابراین امیدوارم بتوانیم به منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب در مورد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به ایثارگران عزیز جامه عمل بپوشانیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه