آیت الله فلاحتی در دیدار با معاون فرهنگی سپاه:

انقلاب اسلامی نیاز به انسان های صابر دارد/ تبعیت محض از رهبری راهگشاست

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی نیاز به انسان های صابر دارد گفت: یاران انقلاب کسانی هستند که صبر می کنند.

انقلاب اسلامی نیاز به انسان های صابر دارد/ تبعیت محض از رهبری راهگشاست

به گزارش ۸دی، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در خدمت به ارادتمندان رهبر فرزانه انقلاب هستیم اظهار کرد: انقلاب اسلامی شعبه ای از ذکر الهی است.

وی بر انجام تمام امور برای رضای الهی تاکید کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما به مراتب بالای معنوی رسیدند که از افتخارهای نظام اسلامی هستند.
امام جمعه رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی نیاز به انسان های صابر دارد، تصریح کرد: یاران انقلاب کسانی هستند که صبر می کنند.

آیت الله فلاحتی در ادامه فتنه سال ۸۸ را تلخ ترین حادثه انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: در جامعه اسلامی بر همه لازم است از رهبری اطاعت کنند اما برخی از افراد خود را خط قرمز می دانند.

وی به خون دل های خوردن بسیار دلدادگان به نظام برای حفظ انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: وجود بعضی از مشکلات مردم ما را از مسیر خارج نمی کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید براینکه تبعیت محض از رهبری راهگشاست، خاطرنشان کرد: بر ما لازم است از رهبری اطاعت کنیم زیرا مقام معظم رهبری تذکرات خود را در عرصه های مختلف بیان فرمودند و نگاه روشنی نسبت به انقلاب دارند.

سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در دیدار مذکور گفت: امیدوارم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و از حضرتعالی می خواهیم ما را در باقی ماندن در این مسیر دعا کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه