عضو هیات رییسه مجلس؛

پرداخت دولت تا پایان سال به هر خانوار ۶۰۰ هزار تومان بسته حمایتی پرداخت می کند

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید تا پایان سال به هر خانوار واجد شرایط ۶۰۰ هزار تومان بسته حمایتی پرداخت کند.

پرداخت دولت تا پایان سال به هر خانوار ۶۰۰ هزار تومان بسته حمایتی پرداخت می کند

به گزارش ۸دی، بهروز نعمتی، اظهار داشت: دولت وعده داده است که بسته حمایتی را تا پایان سال در میان همه اقشار هدف توزیع کند.

وی افزود: خانوارهای هدف عبارتند از افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد، مستمری بگیران، بازنشستگان، افراد تحت پوشش تامین اجتماعی، کارگران و کارمندان و دولت وعده داده است که تا پایان سال به این خانوارها بسته حمایتی پرداخت کند.

عضو هیات رییسه مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا ارزش بسته حمایتی دولت ۲۰۰ هزار تومان است؟ گفت: بر اساس آنچه که دولت به نمایندگان مجلس وعده داد، بسته حمایتی تا سقف ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پرداخت می شود.

نعمتی گفت: بر این اساس به هر خانوار واجد شرایط، بسته حمایتی با ارزش ۶۰۰ هزار تومان تا پایان سال تعلق می گیرد که بخش نخست آن طی هفته های اخیر پرداخت شده است.

وی اعلام کرد: دولت وعده داده است تا در بهمن ماه ضمن پرداخت بخش نخست بسته حمایتی به افراد جا مانده، بخش دوم را نیز پرداخت کند.

عضو هیات رییسه مجلس در پایان گفت: دولت تا پایان اسفند ماه فرصت  دارد تا بسته حمایتی ۶۰۰ هزار تومانی را به حساب خانوارها واریز کند.

منبع: موج

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه