بودجه ۶۸۵ میلیارد تومانی شهرداری رشت به شورای شهر تحویل شد+تصاویر

در جلسه علنی شورای رشت دفترچه بودجه سال ۹۸ شهرداری رشت توسط سرپرست شهرداری تقدیم اعضای شورای شهر رشت شد که بودجه پیشنهادی ۶۸۵ میلیارد تومان اعلام شد.

بودجه ۶۸۵ میلیارد تومانی شهرداری رشت به شورای شهر تحویل شد+تصاویر

به گزارش ۸دی، سرپرست شهرداری رشت با حضور در جلسه امشب شورای رشت با اشاره به تدوین بودجه سال ۹۸ شهرداری رشت اظهار کرد: تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم تا در امورات شهر خللی ایجاد نشود.

علی بهارمست با بیان اینکه بودجه شهرداری رشت طی سال‌های اخیر با روند افزایشی غیراصولی همراه شد افزود: متأسفانه این اقدامات موجب شد که امروزه شهرداری رشت گرفتار بدهی‌های هنگفت شود و تحقق بودجه شهرداری رشت نیز طی این سال‌ها بسیار اندک بوده است.

وی با اشاره به تحقق چهارصد میلیارد تومانی بودجه شهرداری رشت در سال ۹۶ تصریح کرد: شهرداری رشت هم‌تراز با شهرداری شهرهایی ازجمله همدان فعالیت می‌کند اما در حال حاضر بودجه رشت با شهرداری این شهرها فاصله فراوانی دارد و در این دوره به‌منظور جلوگیری از تداوم مشکلات شهرداری رشت تلاشمان را در راستای ارائه و تحقق بودجه منطقی به کار گرفته‌ایم.

بهارمست با تأکید بر اینکه بودجه سال ۹۸ شهرداری رشت ۶۸۵ میلیارد تومان است بیان کرد: بودجه پیشنهادی با کاهش ۳۰ ‌درصدی نسبت به بودجه سال ۹۷ تدوین‌شده که ۴۶ درصد آن جاری و ۵۴ درصد آن عمرانی است‌.

 

تصاویر ارسلان محمد نیا از این جلسه را ببینید:

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه