رییس مجمع نمایندگان گیلان: بسیج و سپاه با اعتبار کم کارهای بزرگی انجام دادند

رییس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه بسیج و سپاه در زمان اندک و با اعتبار کم کارهای بزرگی انجام دادند، گفت: نمایندگان گیلان از این فعالیت ها حمایت می کنند و این کار کمک می کند تا با بودجه کم کارهای مهمی را در مناطق روستایی و محروم انجام دهیم.

رییس مجمع نمایندگان گیلان: بسیج و سپاه با اعتبار کم کارهای بزرگی انجام دادند

به گزارش ۸دی ولی داداشی در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست مجمع نمایندگان استان با سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، اظهار کرد: بحث های خوبی در این نشست مطرح شد که یکی از مباحث آن تأمین اعتبار و بودجه لازم برای بسیج سازندگی بود که در عمران و آبادانی مناطق محروم فعالیت های بسیاری انجام دادند.

وی افزود: در این نشست کارهای نمایندگان ملاحظه شد و همگان بر آن شدیم که در کمیسیون های تخصصی و کیمیسون تلیفق و نهایت در صحن مجلس بودجه های لازم برای بسیج سازندگی کشور در گیلان و مناطق محروم آن در نظر بگیریم.

 

 

** پروژه های بسیج سازندگی با قیمت کم تمام می شود

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه پروژه هایی که به دست بسیج سازندگی احداث می شود با قیمت بسیار کم تمام می شود، ادامه داد: در کنار بسیج سازندگی، سپاه و بسیج از ظرفیت خیرین نیز استفاده می کند و این یک مزیتی است که برای پروژه های مناطق محروم استفاده کنیم.

داداشی ادامه داد: در واقع این کار کمک می کند با اندک بودجه کارهای مهمی را در مناطق روستایی و مناطق محروم و مبحث مسکن محرومین انجام دهیم.

وی با تأکید بر اینکه بعد از گذشت چندین سال از انقلاب در گیلان نباید کپر نشین داشته باشیم، گفت: اکنون با فعالیت های بسیج سازندگی این کپر نشینی از گیلان در حال دورشدن است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از فعالیت های عمرانی سپاه بیان کرد: اراده مجموعه نمایندگان گیلان این است که فارغ از مباحث سیاسی همه حتما کمک خواهیم کرد و حمایت لازم را انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه بسیج و سپاه در زمان اندک با اعتبار کم کارهای بزرگی را انجام دادند، اذعان کرد: گیلان به عنوان یکی از استان های پرجمعیت به لحاظ نماینده با ۱۳عضو در مجمع نمایندگان که قول دادند در صحن مجلس بودجه های خوبی را برای حوزه بسیج سازندگی در گیلان بگیرند، در این امر کمک خواهند کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه