به بهانه سوال از رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی؛

آقای افتخاری از وضع سخت معیشتی مردم اطلاع ندارید؟!/ مردم فومن و شفت کیفشان کوک است که از رئیس جمهور سوالی نداشتید؟!

آقای افتخاری از وضع سخت معیشتی مردم حوزه انتخابیه خود اطلاع ندارید؟!مردم فومن و شفت کیفشان کوک است که از رئیس جمهور سوالی نداشتید؟! امروز بسیاری از مردم در سطح روستاهای های شهرستان خصوصا مناطق محروم حتی عاجز از تهیه مقداری نان هستند و به سختی گذر ایام می کنند.

آقای افتخاری از وضع سخت معیشتی مردم اطلاع ندارید؟!/ مردم فومن و شفت کیفشان کوک است که از رئیس جمهور سوالی نداشتید؟!

به گزارش ۸دی به نقل از بهجت خبر؛ در پی مشکلات مهم اقتصادی و معیشتی در کشور هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بالاخره پس از چند ماه طرح سوال تعدادی از نمایندگان از رئیس جمهور برای پاسخگوئی در زمینه شرایط اقتصادی اعلام وصول کرد.

مشکلاتی که با افزایش غیرطبیعی نرخ ارز و سکه بهار آزادی و سوءاستفاده تروریست های اقتصادی و اخلال گران بازار، قیمت بسیاری از کالاهای مورد نیاز مردم دو یا چند برابر شده است و در این شرایط تصنعی و غیرطبیعی که پازل طراحی دشمن با منافقان و خائنان داخلی و برخی از بازاریان از خدا بی خبر در جنگ تمام عیار اقتصادی کامل شده است تا مردم معترض به سمت خیابان ها از طریق کانال های تلگرامی معاند نظام اسلامی کشانده شوند.

جای تاسف است که در چنین شرایطی برخی از مسئولین و کارگزاران نظام اولویت امروز کشور و مردم را درک نمی کنند و هر کاری که از دستشان بیرون بیاید برای حل و رفع مشکلات بزرگی که بر گرده مردم جاری شده انجام نمی دهند.

در همین زمینه در لیست نمایندگانی که طرح سوال از رئیس جمهور را امضا کرده اند نامی از نماینده محترم شهرستان های فومن و شفت حجت الاسلام و المسلمین مهدی افتخاری به چشم نمی خورد و این برای مردمی که به دور از سیاسی بازی و خطوط سیاسی در انتظار رفع مشکلات اقتصادی و بازنگری در سیاست های اقتصادی دولت و توجه عملی به اقتصاد مقاومتی دارند جای سوال دارد.

آقای افتخاری از وضع سخت معیشتی مردم حوزه انتخابیه خود اطلاع ندارید؟!مردم فومن و شفت کیفشان کوک است که از رئیس جمهور سوالی نداشتید؟! امروز بسیاری از مردم در سطح روستاهای های شهرستان خصوصا مناطق محروم حتی عاجز از تهیه مقداری نان هستند و به سختی گذر ایام می کنند. مردم فومن و شفت از شما به عنوان نماینده این حوزه انتخابیه در مجلس انتظار دارند در رفع مشکلات اقتصادی کشور و بازنگری سیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید که منجر به چنین شرایط وخیمی شده است بکوشید و در حوزه قانونگذاری راه را برای دولت در جهت توجه به اقتصاد مقاومتی و کنار گذاشتن دلار از از مبادلات بین المللی باز کنید.

نماینده عزیز فومن و شفت مردم بهترین قاضی و تکیه گاه هستند و امروز در چنین شرایط خطیری خواب و خوراک بر مسئولین کشور حرام است تا مشکلاتی که به مردم فشار آورده رفع گردد و نباید اجازه داد تا طراحی اتاق جنگ اقتصادی ایالات متحده تکمیل شود چرا که برای نیل به آرمان های انقلاب اسلامی مردم مجاهدت کرده اند و شهید و جانباز و اسیر داده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه