شهردار شفت:

دو واحد مسکونی در شفت طعمه حریق شد

شهردار شفت از حریق دو واحد منزل مسکونی در شفت طی ساعات گذشته خبر داد.

دو واحد مسکونی در شفت طعمه حریق شد

به گزارش هشت دی، یاسر شادفرد در شفت از آتش‌سوزی دو واحد مسکونی در شهر شفت خبر داد و اظهار کرد: آتش‌سوزی بین ساعات ۱۹ و ده دقیقه تا ۱۹ پانزده دقیقه واقع در کوچه شهید رجایی شفت رخ‌داده است.

وی بابیان اینکه به‌محض اطلاع به واحد آتش‌نشانی شهر، آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند افزود: با توجه به وسعت حریق و قرار گرفتن منازل در جوار محل حادثه، اطفاء کامل حریق به طول انجامید تا جایی تا ساعات ۲۳ آتش‌نشانان و مسئولان شهری در محل حادثه حضور دارند.

شهردار شفت از همکاری مراکز آتش‌نشانی شهرها و دهستان‌های هم‌جوار برای اطفاء آتش‌سوزی امشب در شفت خبر داد و تصریح کرد: با توجه به وسعت آتش‌سوزی و تهدید آن به سایر منازل مسکونی از آتش‌نشانان مراکز رشت، فومن، احمدسرگوراب، گشت و چوبر نیز به کار گرفته شد.

شادفرد با اشاره به آسیب‌های آتش‌سوزی امشب گفت: در برآوردهای اولیه یک‌منزل مسکونی بالای ۵۰ درصد و منزل مسکونی دیگر کمتر از ۱۰ درصد دچار آسیب شده‌اند.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه آتش‌سوزی امشب تلفات ناشی از فوت و جرح نداشته بیان کرد: علت حادثه در دست بررسی است و به‌زودی مشخص خواهد شد.

شهردار شفت با اشاره به وضعیت بیمه و جبران خسارت‌های این واحدهای مسکونی گفت: واحدهای طعمه حریق شده امشب فاقد بیمه بوده‌اند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه