نادر طالب زاده در رشت:

رسانه یک میانبر برای حل مسائل کشور است/ منحل ساختن جهادسازندگی ضربه مهلکی بود

مستندساز و کارشناس رسانه با بیان اینکه رسانه یک میانبر برای حل مسائل کشور است، گفت: صدا وسیما از طریق شبکه های استانی باید از ظرفیت عظیم داخلی خود برای حل مشکلات استفاده کند.

رسانه یک میانبر برای حل مسائل کشور است/ منحل ساختن جهادسازندگی ضربه مهلکی بود

به گزارش خبرنگار هشت دی، نادر طالب زاده صبح امروز در همایش رسانه و انقلاب اسلامی در تالار حکمت دانشگاه گیلان با اشاره به تقویت شبکه های استانی جهت سانسور نکردن قابلیت های یک استان، اظهار کرد: یک استان بهتر از‌مرکز برای اداره و توسعه و پیشرفت خود می تواند عمل کند.

وی ادامه داد: افراد صاحب فکر، خلاق، علما و دانشمندان در شبکه های استانی می توانند برای مقابله با هجمه های جنگ نرم در حوزه های صنعت، ورزش، ارتقای شغل، حل و رفع مشکلات استانی مردم برنامه ریزی و اقدام کنند.

این کارشناس رسانه با بیان اینکه تهران به عنوان مرکز از مشکلات گیلان اطلاع کافی ندارد، بیان کرد: گروه مستندساز ثریا و اینگونه مستندسازان باعث ایجاد تحول هستند و شبکه های استانی می توانند ادامه دهندگان اینگونه برنامه ها باشند.

**مسئول شبکه استانی به عنوان فردی بومی و شجاع مشکلات استان را از طریق رسانه انعکاس دهد

طالب زاده با بیان اینکه صدا وسیما از طریق شبکه های استانی باید از ظرفیت عظیم داخلی خود برای حل مشکلات استفاده کند، گفت: مسئول شبکه استانی باید به عنوان فردی بومی رسانه ای و شجاع مشکلات و مسائل استان را از طریق رسانه انعکاس دهد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک‌انقلاب جهانی است، افزود: رنسانس، بیدار شدن انقلاب اسلامی و متولد شدن حزب الله در ایران، توسعه انقلاب تا یمن و نفوذ ایران در منطقه برای غرب امری مخاطره آمیز محسوب می شود.

طالب زاده با اشاره به نقش ایران در ایجاد تحول خبری و رسانه ای جهان، بیان کرد: کودتا و گروگان گیری سفارت امریکا در سال ۱۳۳۲ مهمترین حادثه خبری و رسانه ای بی سابقه و انفجار خبری بود توسط کشوری که اوج لقب شاه این ملت اسب سفید نیکسون بود که با گرفتن سفارت آمریکا و هدایت یک رهبر مسن باعث طرح ریزی شبکه خبری cnnشد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در تمدن سازی نقش موثری دارد گفت: غرب امروز در بحث تمدن حرفی ندارد و رهبر معظم انقلاب اولین کسی بودند که به تمدن اسلامی توجه ویژه ای داشتند.

این مستند ساز با اشاره به پیشگویی های بنی اسرائیل و ترس روانی غرب از ایران، بیان کرد: پس از ۱۱سپتامبر یک نوع نگرش و بیداری ایرانی، اسلامی شکل گرفت که اثبات می کند ایران تنها محدود به مردم داخل کشور نیست و امروز نگرش انقلاب اسلامی‌جهانی شده است.

**منحل ساختن جهادسازندگی ضربه مهلکی برای نظام بود

طالب زاده با بیان اینکه ایران در موقعیت بسیار نابی در جهان و در حال تحول و انقلاب است ولی به دلیل مشکلات داخلی ضربه می خورد، بیان کرد: منحل ساختن جهادسازندگی یکی از ضربه های مهلکی بود که به نظام جمهوری اسلامی ایران شد و از طرفی می خواستند سپاه پاسداران انقلاب را هم منحل کنند که رهبر جلوی آنها ایستاد.

وی با اشاره به نقش رسانه حزب الله، ابراز کرد: مقام معظم رهبری نسبت به این گروه نگاه ویژه ای دارند زیرا با جنگ نرم می توانند از طریق رسانه مقابله کنند.

کارشناس رسانه درباره مشکلات و بحران داخلی آمریکا بیان کرد: آمریکا دچار یک بحران شدید و تفرقه بزرگی شده است که ۳۷درصد آمریکا هواداران ترامپ هستند، جمهوری خواه، مذهبی، مسیحی و مابقی مقابله این افراد هستند و بزودی بین این دو دسته یک بحران داخلی شکل می گیرد.

طالب زاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب جهانی است، گفت: گاهی دشمن می خواهد ما را دچار ضعف کند که انقلاب ایران در حال پس رفت است در حالی که ایران با قدرت نرم جمهوری اسلامی راهش را ادامه می دهد و رسانه یک میانبر برای حل مسائل کشور است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه