مدیرکل سازمان بهزیستی گیلان:

افتتاح و تحویل ۱۸۳واحد مسکن معلولین در دهه فجر/ گیلان دارای ۱۲مرکز اورژانس اجتماعی است

مدیرکل سازمان بهزیستی گیلان، گفت: طی ۱۰ماه اخیر ۳۶۱واحد افتتاح شده که ۱۸۳واحد مسکن معلولین در شهر و روستا طی ایام دهه فجر تحویل داده می شود.

افتتاح و تحویل ۱۸۳واحد مسکن معلولین در دهه فجر/ گیلان دارای ۱۲مرکز اورژانس اجتماعی است

 

به گزارش خبرنگار هشت دی، محمدرضا پارسی پیش از ظهر امروز در نشست خبری کمیته همیاری و تشکل های مردمی دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان با گرامی داشت ایام دهه فجر درباره برنامه های سازمان بهزیستی استان گیلان، اظهار کرد: در این ایام ۲ پایگاه سلامت اجتماعی در رودبار و شفت، یک پایگاه خدمات اجتماعی در رشت، ۲واحد مراکز اقامتی درمان اعتیاد در صومعه سرا ۴واحد خدمات روانشناختی در تالش، رشت، ماسال راه اندازی و افتتاح می شود.

وی ادامه داد: افتتاح مجتمع خدمات بهزیستی در تالش، مرکز کار درمانی در ماسال، مرکز توانمند سازی و بهبود معتادان در رشت، یک واحد دولتی مرکز کار درمانی نیز از دیگر برنامه های قابل بهره برداری در ایام دهه فجر است.

مدیرکل سازمان بهزیستی گیلان درباره وضعیت مسکن مددجویان بیان کرد: طی ۱۰ماه اخیر ۳۶۱واحد افتتاح شده که ۱۸۳واحد مسکن معلولین در شهر و روستا طی ایام دهه فجر تحویل داده می شود و از این مجموع ۵۲ واحد به خانواده هایی که دارای ۲یا چند معلول هستند تعلق می گیرد.

پارسی تصریح کرد: ایجاد اشتغال در کارگاه پلاسکو و قالیبافی بویژه در شهرستان های رشت و فومن همزمان با آغاز انقلاب، برگزاری جشن کودک در تمام مهد کودک ها، تهیه یک وعده غذای گرم به مبلغ ۶۱۰میلیون تومان به ۲۵۰۰کودک، پرداخت بیمه اشتغال زنان سرپرست خانواده از دیگر اقدامات بهزیستی در ایام دهه فجر است.

مدیرکل سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بر اساس قانون ششم‌توسعه، کلیه شهرهایی که بیش از ۵۰ هزارنفر جمعیت دارند می بایست دارای اورژانس اجتماعی باشند، افزود: بر این اساس در ایام دهه فجر ۳اورژانس اجتماعی اضافه می شود و مجموعا استان گیلان دارای۱۲ اورژانس اجتماعی خواهد بود.

پارسی با بیان اینکه تاکنون ۴۴۰۰پرونده به سازمان بهزیستی ارائه شده است که ۳هزار پرونده ختم به سازش شده است، خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی ۴۰۰میلیون تومان برای مراکز ترک اعتیاد، ۲۵۰میلیون تومان برای مراکز ژنتیک هزینه کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه