پرسپولیس 1 - گسترش فولاد 1؛

فرار شاگردان برانکو از باخت خانگی/ نعمتی ناجی پرسپولیس

پرسپولیس در حالی که در آستانه شکست از گسترش فولاد بود به یک امتیاز خانگی دست یافت.

فرار شاگردان برانکو از باخت خانگی/ نعمتی ناجی پرسپولیس

به گزارش ۸دی، شاگردان فیروز کریمی با ارائه یک بازی دفاعی و استفاده از موقعیت ها به یک قدمی کسب ۳ امتیاز  از دیدار با پرسپولیس رسیدند اما شوت دقیقه ۹۴ سیامک نعمتی همه معادلات را بهم ریخت تا دو تیم به تساوی دست یابند.

استادیوم: آزادی تماشاگر: حدود ۱۰ هزار نفر
داور: محمدرضا اکبریان کمک داوران: علیرضا ایلدروم و محمدجواد مداح

اخطار:

سید جلال حسینی (۶۱)- فرشاد احمدزاده (۶۴)- وحید امیری(۸۲) از پرسپولیس

عزیز معبودی (۶۴) از گسترش فولاد

پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند
سیدجلال حسینی (کاپیتان)
محمد انصاری
حسین ماهینی
صادق محرمی(دقیقه ۵۹، احمد نورالهی)
حسین ماهینی
محسن مسلمان
فرشاد احمدزاده
وحید امیری
گادوین منشا(دقیقه ۷۶، سیامک نعمتی)
علی علیپور

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

گسترش فولاد:

فرناندو ده‌خسوس
احمد زنده‌روح
یوسف سیدی(دقیقه ۳۷، سید احمد موسوی)
پیمان بابایی
آندرانیک تیموریان
مصطفی سالاری
مسیح زاهدی
میلاد زنیدپور ( دقیقه ۴۹، سید محسن حسینی)
عزیز معبودی
سامان نریمان‌جهان
اسماعیل فرهادی
سرمربی: فیروز کریمی

شرح گل:

پرسپولیس ۰ گسترش فولاد ۱: ( دقیقه ۷۴، اسماعیل فرهادی): اشتباه در آفسایدگیری و فرار دیدنی فرهادی در مصاف تک به تک با بیرانوند و با ضربه ای دقیق گل گسترش فولاد را رقم زد.

پرسپولیس ۱ گسترش فولاد ۱: ( سیامک نعمتی، دقیقه ۴+۹۰): در شرایطی که پرسپولیسی ها برای دستیابی به گل تساوی بی برنامه نشان می‌دادند بار دیگر یک توپ مرده و یک حرکت دیدنی از دو بازیکن تعویضی پرسپولیس آنها را به گل رساند. ارسال مسلمان برای شایان مصلح درون محوطه جریمه و پاس با ضربه سر این بازیکن برای سیامک نعمتی با ضربه تمام کننده زمینی او گل تساوی را رقم زد.

 

لحظات حساس:

دقیقه ۱: سامان نریمان جهان در غافلگیری خط دفاعی صاحب توپ در محوطه جریمه این تیم شد که با شایعت سیدجلال و توپگیری کاپیتان سرخپوشان حرکتش بی نتیجه باقی ماند.

دقیقه ۴: پرسپولیس روی حرکت امیری و خطای هند سیدی صاحب یک ضربه ایستگاهی از سمت چپ شد. ارسال دیدنی مسلمان با ضربه سر دقیقی از علیپور همراه نشد تا توپ از بالای دروازه دخسوس راهی اوت شود.

دقیقه ۵: یک توپ ربایی خوب از مسلمان و پیش روی او پشت محوطه جریمه و ضربه‌اش همراه شد که توپ به طور ناقص توسط دخسوس دفع شد. روی توپ برگشتی منشا نتوانست ضربه مناسبی بزند و دخسوس اشتباه خود را جبران کرد.

دقیقه ۹: ارسال توپ پشت دفاع گسترش به قصد صاحب توپ شدن علیپور با خروج دخسوس از دروازه همراه شد که این دروازه بان با ضربه سر توپ را دور کرد اما در شرایطی که تمامی نیمکت نشینان پرسپولیس اعتقاد به خطای گلر برزیلی گسترش داشتند، داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه ۱۴: ارسال زمینی محمد انصاری با ضربه سر ضرب منشا و البته بی دقت با فاصله راهی اوت شد.

دقیقه ۱۶: اینبار هم علی علیپور در آستانه ورود به محوطه جریمه متوقف شد و فریاد او و نیمکت نشینان نیز باعث نشد تا داور به نشانه خطا در سوت خود بدمد.

دقیقه ۲۰: ضربه سنگین نریمان جهان با تک دست توسط بیرانوند دفع شد و در حالی که انتظار می‌رفت با تغییر مسیر توپ به سمت دروازه راهی گل شود، در نهایت به کرنر رفت و فرصت از گسترش فولاد گرفته شد.

دقیقه ۲۳: اینبار ضربه علی علیپور از زاویه تقریبا بسته و با قدرت کم به راحتی در اختیار دخسوس قرار گرفت.

دقیقه ۳۰: ضربه دیدنی احمد زنده روح در حالی که بیرانوند تنها مسیر توپ را دنبال می کرد با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه ۳۴: ارسال از سمت چپ توسط وحید امیری با ضربه سر فرشاد احمدزاده راهی به دروازه نیافت و با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه ۴۴: ارسال خوب از حسین ماهینی و ضربه سر وحید امیری در فرصتی مناسب با دقت کم همراهی بود تا توپ از بالای دروازه راهی اوت شود.

دقیقه ۶۹: ارسال محسن مسلمان از سمت چپ بار دیگر با ضربه بی دقت سر توسط گادوین منشا راهی اوت شد تا فرصت سوزی‌های این مهاجم نیجریه‌ای ادامه داشته باشد.

دقیقه ۷۱: شوت پشت محوطه و زمینی احمد نوراللهی توسط دخسوس مهار شد.

دقیقه ۷۸: پاس رو به عقب علی علیپور برای سیامک نعمتی با ضربه این بازیکن همراه شد که مدافع گسترش فولاد در بین راه آن را به کرنر تبدیل کرد.

دقیقه ۸۰: یک فرار دیدنی توسط علیپور پشت محوطه جریمه و با مهار مناسب توپ توسط این بازیکن در مصاف تک به تک با توجه به بسته بودن زاویه و خروج دخسوس با پاس او برای امیری همراه شد که پیش از امیری دروازه بان گسترش آن را از آن خود کرد.

دقیقه ۱+۹۰: سیامک نعمتی قصد داشت با حرکتی انفرادی و شوت تمام کننده خود دروازه گسترش را باز کند که ضربه او به شکل عجیبی راهی اوت شد و فرصت حمله را از پرسپولیس گرفت.

منبع: ورزش 3

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه