ولایتی:

اغتشاش‌گران ابزار دست آمریکا هستند/ ترامپ و نتانیاهو آرزوی نابودی ایران اسلامی را به گور می‌برند

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آشوب‌طلبان و اغتشاش‌گران ابزار دست آمریکا هستند.

اغتشاش‌گران ابزار دست آمریکا هستند/ ترامپ و نتانیاهو آرزوی نابودی ایران اسلامی را به گور می‌برند

به گزارش هشت دی،از رشت، علی‌اکبر ولایتی در جمع خبرنگاران حاضر در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با اشاره به اعتراضات و اغتشاشات اخیر عده‌ای از مردم در نقاط کشور اظهار کرد: گروهی از معترضین در خیابان‌ها حاضر می‌شوند و از دولت منتخب خود انتظار دارند تا نیازمندی‌هایشان را تأمین کنند که با توجه به شناخت ما از دولت و مجلس این اتفاق تا جایی که ظرفیت‌ها اجازه می‌دهد، در حال رقم خوردن است.

وی با بیان اینکه اعتراضات خیابانی در همه کشورهایی که دموکراسی حاکم است و بر اساس آرای ملت‌ها منتخب می‌شوند، وجود دارد، افزود: مطالبه داشتن مردم از دولت منتخبشان حق آن‌ها است و باید کمبودهایی که وجود دارد دولت در جهت رفع آنها بکوشد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به آشوب‌آفرینی عده‌ای در گوشه و کنار کشور اشاره کرد و گفت: ریشه اغتشاشات و آشوب‌آفرینی‌های اخیر ریشه در خارج از کشور دارد.

وی با اعلام اینکه چهره استکبار و دشمنان انقلاب در آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر بسیار زود برای ملت ایران هویدا شد، تصریح کرد: زمانی وزیر دفاع آمریکا اعلام کرده بود که ریشه ملت ایران را خواهد سوزاند و کسانی که پرچم ایران را به آتش کشیدند معلوم شد ابزار دست آمریکا هستند.

ولایتی با تأکید بر اینکه پرچم بیانگر هویت ملی ماست، گفت: فتنه‌گران، آشوب‌طلبان، کسانی که با آبروی ملت ایران بازی می‌کنند و ترامپ و نتانیاهو که از منفوران منطقه هستند آرزوی نابودی ایران اسلامی را به گور خواهند برد.

وی با تأکید بر اینکه ایران به‌زودی باقیمانده نفوذ آمریکایی را در منطقه خاموش می‌کند، گفت: اگر مرتجعین منطقه بخواهند به تجاوز خود در یمن ادامه دهند، یمن ویتنام مرتجعین خواهد شد و دیر یا زود در باتلاق یمن از بین خواهند رفت.

رئیس هیأت‌ امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه ملت ایران باید مقابل کسانی که هویت ملی ما را به آتش می‌گیرند بایستند، افزود: مردم به‌راحتی فتنه گران را به زباله‌دان تاریخ خواهند فرستاد و هیچ نیازی به حضور دولت و نیروهای نظامی و انتظامی نیست.

وی با اشاره به تجربه میهن‌دوستی و ضداستکباری ملت ایران افزود: تجربه نشان داده که ملت کسانی را که عوامل بیگانه هستند و با آبروی دینی آنها بازی می‌کند نمی‌بخشد و یقیناً به‌سختی با آنها رفتار خواهند کرد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه