نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال مطرح کرد؛

سایه‌ی امن یک باند مدیریتی بر مدیران فاسد در گیلان / استاندار گیلان بهترین فرصت را برای حذف باند مدیران فاسد دارد

نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال با بیان اینکه حمایت‌های حزبی از مدیران فاسد در گیلان باعث شده است حاشیه‌ی امنی برای این افراد ایجاد شود گفت: متآسفانه این نگاه حزبی باعث شده است به مباحث نظارتی در استان توجه کافی نشود.

سایه‌ی امن یک باند مدیریتی بر مدیران فاسد در گیلان / استاندار گیلان بهترین فرصت را برای حذف باند مدیران فاسد دارد

محمود شکری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره ماجرای بازداشت تعدادی از مسئولان ارشد اجرایی استان گیلان اظهار داشت: این مدیران توسط افرادی با مسئولیت بالاتر منصوب شده‌اند و این در حالی بود که ما در زمان انتصابات آنها بارها بر دقت در انتخاب افراد تأکید کرده بودیم.

وی افزود: نظارت‌ها در استان ما بسیاری ضعیف بوده است و مدیران فرصت زیادی برای حزب و گروه‌گرایی پیدا کردند و بیشتر به مسائل شخصی پرداختند و تلاش برای مردم و کار جهادی را کنار گذاشتند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه فساد اداری در دولت‌های گذشته هم وجود داشته است گفت: متأسفانه این مسائل در چهار سال گذشته بسیار زیادتر شده است و در این مدت به مسائل، بیشتر نگاه حزبی غالب شد و مدیران به لحاظ تفکر اعتقادی ضعیف بوده‌اند.

شکری با بیان اینکه حمایت‌های حزبی از مدیران فاسد در استان باعث شده است حاشیه‌ی امنی برای این افراد ایجاد شود اظهار کرد: متأسفانه این نگاه حزبی باعث شده است به مباحث نظارتی توجه کافی نشود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان ادامه داد: من بارها با استاندار وقت درباره این گروه خاص صحبت کردم و تأکید داشتم که این‌ها صلاحیت اداره امور را ندارند ولی توجهی نشد.

وی با تشکر از قوه قضائیه برای ورود به بحث برخورد با مفاسد اقتصادی در گیلان تأکید کرد: ما از استاندار محترم انتظار بیشتری داریم و از ایشان می‌خواهیم که به کسانی که به استاندار قبلی خط و خطوط می‌دادند و افراد را به وی تحمیل می‌کردند بها ندهد.

نماینده مردم تالش بزرگ افزود: برخورد قوه قضائیه با این باند فساد برای استاندار جدید یک فرصت خوب است که آن‌ها را بشناسد و از امور مدیریتی حذف کند.

وی ادامه داد: دستگیری این مدیران نشان می‌دهد که این‌ها آدم‌های با تقوا و با ایمانی نبوده‌اند و همین‌ها هم به مدیریت آقای نجفی در دوره استانداری ضربه زدند و قطعاً در آینده در صورت حضور به استاندار فعلی هم ضربه خواهند زد و از استاندار محترم گیلان این انتظار می‌رود دقت کند که این افراد را که امتحان خود را پس داده‌اند را حذف کند.

شکری با بیان اینکه، مقطع فعلی بهترین فرصت برای تشخیص صالح از ناصالح برای آقای استاندار است گفت: استاندار محترم می‌تواند از فرصت برای جدا کردن مفسدین استفاده کند و بداند که گروهی که مدیران فاسد را منصوب کرده‌اند را به خوبی بشناسد.

نماینده تالش بزرگ با تأکید بر اینکه مدیران فاسد به نام دولت منصوب شدند ولی در عمل علیه دولت و نظام عمل کردند افزود: قطعاً نگاه دولت ایجاد فساد در بدنه آن نیست اما این‌ها یک لطمه بزرگ به حیثیت دولت در استان زدند.

وی تأکید کرد: این گروه حاکم تصمیم گیر در استان به هر کس که سلامت دارد و دلسوز دولت است مارک ضدیت با دولت می‌زنند و در مجموع این‌ها ضربات زیادی به دولت زدند و استاندار محترم باید این فرصت را برای شناسایی اهداف این گروه خاص غنیمت بشمارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه