امام‌جمعه بندرانزلی:

نامه به رئیس جمهور برای حل مشکلات بندر انزلی بی‌ثمر بود

امام‌جمعه بندرانزلی با بیان اینکه مقامات کشوری و استانی باید توجه بیشتری به انزلی داشته باشند گفت: سال گذشته سفر رئیس جمهور به گیلان را داشتیم، نامه هم نوشتیم و مشکلات شهر را هم گفتیم اما اثری از آن در شهرستان ندیدم.

نامه به رئیس جمهور برای حل مشکلات بندر انزلی بی‌ثمر بود

به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین در آئین معارفه شهردار انزلی با بیان اینکه در کشور ما باید همه فعالیت‌ها در راستای تمدن‌سازی نوین اسلامی باشد اظهار داشت: نیاز است از منابع و نیروی انسانی در جهت پیشبرد اهداف شهری استفاده کنیم.

وی گفت: ما در شهرستان انزلی در بسیاری از امور شهری عقب هستیم و کارشناسان هم بارها این امر را گفته‌ و تایید کرده‌اند اما برای حل این مشکلات باید امکانات شهری، استانی و کشوری با هم همسو شوند.

امام جمعه بندر انزلی ابراز داشت: نمی‌خواهم تقصیر را به گردن کسی بیندازیم ولی شرایط این چیزی است که می‌بینید و این اصلاً شایسته مردم شهر بندر انزلی نیست.

شمس‌الدین با تاکید بر‌اینکه باید مقامات استانی و کشوری توجه بیشتری به انزلی داشته باشند گفت: سال گذشته سفر رئیس جمهور به گیلان را داشتیم، نامه هم نوشتیم و مشکلات شهر را هم گفتیم اما اثری از آن در شهرستان ندیدم.

وی با تاکید بر اینکه شورا باید بخشی از وقت و توانش را صرف باروری نیروی انسانی کند افزود: توصیه من به همه عزیزان این است که قدر این مردم را بدانیم و برای آن‌ها ارزش قائل باشیم و مهمتر از آن نسبت به جوان‌های عزیزی که مورد کم لطفی و بی‌مهری قرار گرفته‌اند با دلسوزی رفتار کنیم.

امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه شهردار و شورا باید برای مردم ایجاد علقه و دلسوزی کنند اظهار داشت:  اگر مردم به بی‌تفاوتی در امور برسند نمی‌توانند در کنار مسئولان قرار بگیرند. بندرانزلی منابع بسیار فراوانی دارد که با وجود چندین اداره‌کل باید به منصه ظهور برسد و در این شرایط  و ظرفیت بالا نباید در بندر انزلی مشکل بیکاری داشته باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه