ضمن امضای طوماری صورت گرفت؛

درخواست شوراها و دهیاران شاندرمن برای تغییر رئیس اداره گاز + عکس

دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای دوره چهارم شاندرمن در نامه ای خطاب به مدیر عامل شرکت گاز گیلان خواستار تغییر رئیس شرکت گاز این بخش شدند.

درخواست شوراها و دهیاران شاندرمن برای تغییر رئیس اداره گاز + عکس

به گزارش ۸دی، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای دوره چهارم شاندرمن در نامه ای خطاب به مدیر عامل شرکت گاز گیلان خواستار تغییر رئیس شرکت گاز این بخش شدند. این نامه که اخیرا به دفتر این پایگاه خبری تحلیلی ارسال شده است عدم تعامل درست رئیس شرکت گاز این بخش با مردم و مشترکین را دلیل درخواست خود عنوان کرده اند.

متن نامه به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

مدیر عامل محترم شرکت گاز استان گیلان

سلام علیکم

احتراما اینجانبان امضا و امهار کنندگان زیر ورقه از اعضای شورای اسلامی و دهیاران بخش شاندرمن از عملکرد ضعیف و ناکار آمد مسئول اداره گاز شاندرمن آقای پارسا به دلیل عدم تعامل درست با مردم و مشترکین و نهادهای سیاسی و اجتماعی و مذهبی منطقه رضایت نداشته و نداریم
آقای پارسا به جای تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق شهروندان در مواجهه با مردم و مشترکین از ادبیات سخیف و توهین آمیز استفاده کرده و بارها موجب درگیری ارباب رجوع با وی در داخل اداره شده است و در همین خصوص تذکراتی از زبان شوراها و مسئولین منطقه به ایشان داده شده ولی هیچ گونه تغییر رویه و رفتار تعاملی از ایشان تاکنون مشاهده نگردیده است درگیری مشار الیه با شهرداری شاندرمن، هیئت امنای قدیم و جدید مسجد جامع شهر و قطع کردن گاز مشترکین بدهکار در نیمه های شب به دستور آقای پارسا و نیز دیگر موارد که از ذکر آنها خودداری می شود نمونه هایی از رفتارهای غیر تعاملی آقای پارسا در طول این مدت بوده است. مردم انقلاب کردند تا ولی نعمت باقی بمانند نه اینکه از سوی بعضی از مسئولین توهین و بی‌احترامی و هتک حرمت ببینند مردم شاندرمن در تمام صحنه های انقلاب چه در زمان جنگ و چه در برنامه های ملی _مذهبی و راهپیمایی‌ها و خصوصا در انتخابات ملی و منطقه ای حضوری پرشور و پر رنگ داشته اند و حق این مردم احترام است نه اهانت. هرچند چندین بار رفتارهای غیر تعاملی آقای پارسا را به سمع ریاست گاز شهرستان رسانده ایم ولی با کمال تاسف ترتیب اثری از سوی ریاست گاز ماسال داده نشده و از آقای پارسا حمایت کرده است مع الوصف از مدیر عامل محترم گاز استان تقاضای تعویض و جابه جایی مسئول گاز شاندرمن را داریم و انتظار داریم فردی تعاملی و خوش اخلاق با مردم و مشترکین و نهادهای سیاسی و اجتماعی در بخش شاندرمن منصوب شود تا مردم شاندرمن با دیدن مسئولی متعهد در مورد شرکت گاز استان قضاوت کنند. قبلا از بذل و توجه مدیر عامل محترم گاز استان نهایت تقدیر به عمل می آید.

با احترام فراوان شوراها و دهیاران (نمایندگان مردم) بخش شاندرمن

رونوشت به

۱- بخشدار محترم شهر شاندرمن

۲- فرمانداری محترم شهرستان ماسال

۳- بازرسی محترم استان

۴-حراست محترم گاز استان و کشور

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه