نماینده مردم بندرانزلی در گفت‌وگو با 8دی:

ادامه سیاست فعلی بانک‌ها موجب نابودی اقتصاد کشور می‌شود

نماینده مردم بندرانزلی بابیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور ناشی از عملکرد نادرست بانک‌ها است، گفت: ادامه سیاست فعلی بانک‌ها موجب نابودی اقتصاد کشور می‌شود.

ادامه سیاست فعلی بانک‌ها موجب نابودی اقتصاد کشور می‌شود

حسن خسته بند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در بندر انزلی پرداختن به اقتصاد و معیشت مردم را دغدغه نخست دولت برشمرد و اظهار داشت: دولت باید با توجه به تجربه ای که بدست آورده نخستین دغدغه اش حل معیشت مردم و اشتغال پایدار جوانان باشد.

وی بابیان اینکه در راستای حل مسائل اقتصادی باید بانک‌ها پای کار باشند، افزود: بانک‌ها برای کشور بسیار مشکل آفرین هستند و هیچ توجهی به حل مشکلات اقتصادی ندارند.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی خط‌مشی‌های و عملکردهای نادرست بانک‌ها را اساس ایجاد مشکلات در اقتصاد کشور برشمرد و گفت: مشکلاتی که اکنون در کشور به وجود آمده‌اند به خاطر اقدامات و عملکردهای نادرست بانک‌ها است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه سیاست‌گذاری‌ها در بانک‌ها باید تغییر کند، خاطرنشان کرد: بانک‌ها باسیاست‌های نادرست اقتصاد و کشور را زمین‌گیر کرده‌اند.

خسته بند به‌ضرورت اصلاح نظام بانکی و تدوین اساس‌نامه‌های جدید تأکید داشت و گفت: ادامه سیاست فعلی بانک‌ها موجب نابودی اقتصاد کشور می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه بانک‌ها باید واسطه بین مردم و تولیدکنندگان باشند و در راستای بانکداری حرکت کنند، گفت: متأسفانه بانک‌ها بیشتر به دنبال بنگاه‌داری بوده‌اند و کمتر به بانک داری توجه شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه