فرماندار لاهیجان در دیدار با شورای دوره پنجم؛

شورا و شهردار به شایعات توجه نکنند/ شورای دوره پنجم در کار شهردار دخالت نکند

فرماندار لاهیجان گفت: شورای دوره چهارم و شهردار به شایعات توجه نکنند و تا پایان دوره ی خود امورات مردم را با جدیت پیگیری کنند.

شورا و شهردار به شایعات توجه نکنند/ شورای دوره پنجم در کار شهردار دخالت نکند

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، سیدمحمداحمدی با بیان اینکه شما منتخبین مردم در شورای شهر، اولین اصلی را که بایستی به آن توجه نمایید و سرلوحه کارتان قرار دهید انسجام، وحدت، یکدلی و رفتار اخلاق مدارانه میباشد گفت: شورای شهر آینده باید از هم‌اکنون برنامه های کوتاه، بلند و میان مدت خود را طراحی تا در طول خدمت خود بر اساس برنامه ریزی و هدف گذاری حرکت نماید.
وی در ادامه بابیان اینکه شورای چهارم و شهردار فعلی تا پایان دوره خود امورات مردم را با جدیت پیگیری کنند و به شایعات توجه ننمایند و تنها دغدغه شان خدمت به مردم باشد افزود: شورای شهر و شهردار برای آشنایی بیشتر با مشکلات باید در شهر حضور فیزیکی بیشتری داشته باشند.

فرماندار لاهیجان افزود: شورای شهر ماهیت نظارتی دارد و سعی نکنند در امور شهرداری دخالت مستقیم داشته باشد و همواره در کنار نظارت به عنوان بازوی موثر در کنار شهردار باشد.

در ادامه این جلسه هریک از اعضای شورا به بیان نکات و صحبت های خود پرداختند و همه بر لزوم همدلی، پرهیز از حاشیه ها و تلاش مستمر و مجدانه تاکید داشتند و اظهار امیدواری کردند که کارنامه خوبی در خدمت رسانی به مردم از خود به جای بگذارند.

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه