عضو مجلس خبرگان رهبری:

اقدام مقتدرانه سپاه عظمت ایران را به رخ جهانیان کشید

عضو مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: اقدام مقتدرانه سپاه عظمت ایران را به رخ جهانیان کشید.

اقدام مقتدرانه سپاه عظمت ایران را به رخ جهانیان کشید

به گزارش ۸دی، آیت‌الله احمد پروایی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی از دلاوری‌های پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به داعش تقدیر کرد.

در این بیانیه با اشاره به اقتدار موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نمایندگی از ملت ایران در ویران کردن مقر داعش در سوریه آمده است: بار دیگر فرزندان انقلاب، دلاورمردان سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، پوزه دشمنان انقلاب و اسلام و استکبار و تکفیری‌های بی‌خبر از خدا را به زمین مالیدند و عزت و عظمت و اقتدار ایران اسلامی و نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به رخ عالمیان به‌ویژه آمریکا و اسرائیل و ایادی منطقه‌ای آنان کشیدند.

این بیانیه می‌افزاید: داعش و حامیانش با این اقدام مقتدرانه سپاه فهمیدند که اینجا ایران است سرزمین تهرانی مقدم‌ها و همدانی‌ها و چمران‌ها و صیاد شیرازی‌ها و سرزمین سربازانی که مطیع امر رهبر و فدایی ملت شریفشان هستند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این‌جانب این پیروزی بزرگ را به ملت شریف و رهبر معظم انقلاب و به همه نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه