هانیه نجومی
هوا برای جانبازان شیمیائی کم می آورد؛

درد کشیدن جانباز شیمیایی به دلیل کمبود امکانات و بی توجهی مسئولین

جانباز شیمیایی عظیم ظفری که با کمترین امکانات و به دلیل بی توجهی مسئولین در حال درد کشیدن است.

درد کشیدن جانباز شیمیایی به دلیل کمبود امکانات و بی توجهی مسئولین

به گزارش ۸دی، به نقل از بهجت نیوز؛ وجود عوارض مزمن ناشی از مواجهه با عوامل شیمیایی می تواند به افت کیفیت زندگی بیانجامد از جمله افرادی که در معرض خطرات ناشی از مواد شیمیایی هستند جانبازان عزیز می باشند کسانی که به خاطر آسایش و آرامش ما سلامتی خود را به خطر انداختند جانبازانی که به اصطلاح هوا برای آنها کم می آورد در همین راستا نگاهی می اندازیم به زندگی جانباز شیمیایی عظیم ظفری که با کمترین امکانات و  به دلیل بی توجهی مسئولین در حال درد کشیدن و در حال سپری کردن روز ها و شب هایی است که زبان قاصر از بیان آن است.

جانباز شیمیایی عظیم ظفری  در حالی که او یه خاطر این مملکت و امنیت ما جانش را به دست گرفت و مدافع این انقلاب شد اما اکنون متاسفانه مسئولان ما با کم توجهی یا بهتر بگوییم بی توجهی به برخی از این جانبازان دردها و رنج هایشان را بیشتر می کنند.

رهبر معظم انقلاب در دیدار گروه کثیرى از پاسداران، جانبازان، دانشجویان و دانش‌آموزان در تاریخ ۷۹/۰۸/۱۱ فرمودند: جانبازان ما عمدتا از مجموعه‌ى فداکار تشکیل شده‌اند و تا مرز شهادت هم پیش رفتند؛ منتها شهادت نصیبشان نشد و به زندگى برگشتند؛ لیکن با نقص جسمانى. اینها سلامت خودشان را فداى این راه کردند؛ بعد هم صبر پیشه نمودند. وقتى جانباز صبر مى‌کند، وقتى پاى خدا حساب مى‌کند، وقتى یک جوان نیرومند زیباى برخوردار از محسنات طبیعى، با کورى یا از دست دادن پا، دست، کبد، سلامتى و محروم از بسیارى از خیراتى که انسان بر اثر سلامت جسمانى از آنها برخوردار مى‌شود، در میان سایر مردم راه مى‌رود، اما شاکر است، اما احساس سرافرازى و سربلندى مى‌کند که در راه خدا کارى کرده؛ این قیمت و ارزشش از شهداى ما کمتر نیست و گاهى هم بیشتر است.

بنابراین خواهشمندیم که هر چه زودتر مسئولان محترم  اقدامات لازم را برای بهبود این جانباز عزیز و افرادی از این قبیل انجام بدهند و به وضع زندگی این جانبازانی که از کمترین امکانات زندگی محروم هستند رسیدگی کنند و در این موارد از تبعیض بپرهیزند.

امیدوار هستیم همه ما در انجام وظیفه خویش در هر سمت و جایگاهی که هستیم هر لحظه خدا را حاظر و ناظر بر اعمال خویش ببینیم و به یاد داشته باشیم که روز حساب خیلی زود فرا می رسد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه