مدیرکل راه و شهرسازی گیلان:

ماشین‌آلات راهداری گیلان فرسوده است

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به عمر بالای ماشین‌آلات راهداری این استان اشاره کرد و گفت: ماشین‌آلات راهداری گیلان فرسوده است.

ماشین‌آلات راهداری گیلان فرسوده است

به گزارش ۸دی،شعبان‌علی خاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به بارش برف اخیر در گیلان اظهار کرد: از آغاز بارش برف تمام راهداران در محورهای استان حاضر بودند.

وی به وجود تنها یک گریدر یخ‌شکن در گیلان اشاره کرد و افزود: گریدر یخ‌شکن دارای ۲۰ سال قدمت بوده و تنها گریدر یخ‌شکن استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به فعالیت پنج نفر کارگر در اداره راه و شهرسازی رشت، خاطرنشان کرد: سال ۶۹ تعداد ۵۵ نفر کارگر در اداره مذکور فعالیت می‌کردند.

خاوری، عمر ماشین‌آلات راهداری گیلان را بالا خواند و بیان کرد: در بارش برف اخیر چهار محور به‌راحتی بسته شد و ترافیک آنها به گیلان سرریز کردند.

وی ادامه داد: اگر برنامه‌ریزی بیشتری داشتیم شاید توان ما ۲۰ درصد افزایش پیدا می‌کرد اما با توجه به این موضوع تعداد ۳۱ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در محورهای آستانه‌اشرفیه، رضوانشهر، رشت، لاهیجان و رودبار از بخش‌خصوصی کمک گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه جابه‌جایی ماشین‌آلات از موضوع‌های مهم در مواقع بروز حوادث غیر مترقبه است، تصریح کرد: تنها سه تریلی برای جابه‌جایی ماشین‌آلات سنگین در استان داریم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه