تنها 4 روز پس از استیضاح ناموفق؛

شهردار رشت حذف مخالفان را آغاز کرد / اعتراض اعضای شورا به اقدامات جدید شهردار / قربانیان صبح پنجشنبه چه کسانی اند؟

شهردار رشت تنها چهار روز پس از استیضاح ناموفقش بوسیله منتقدین اقدام به حذف دو نفر از افراد نزدیک به منتقدان خود کرد.

شهردار رشت حذف مخالفان را آغاز کرد / اعتراض اعضای شورا به اقدامات جدید شهردار / قربانیان صبح پنجشنبه چه کسانی اند؟

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ۸دی، صبح امروز، در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت،  محمود باقری خطیبانی یکی از اعضای شورا به نشانه اعتراض به عزل فلک دوست؛ مشاور امور بانوان شهرداری رشت که فرزند یکی از شهدا بود و قانع قانع رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری،  جلسه کمیسیون فرهنگی شورا را ترک کرد.

سید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت که پیش از این تهدید کرده بود مخالفات را حذف می کند اقدام به برکناری مشاور امور بانوان شهرداری و رئیس سازمان فرهنگی و رزشی شهرداری کرد.

محمود باقری با انتشار نامه ای سرگشاده به این اقدام شهردار رشت اعتراض کرده  است.

باقری در این نامه، روز پنجشنبه را روز قربانی کردن دو نفر علیرضا قانع رئیس سازمان فرهنگ و ورزشی شهرداری و خانم فلک دوست مشاور امور بانوان شهرداری عنوان کرده است.

وی نوشت: سرکار خانم فلک دوست، فرزند سردار شهید فلک دوست مشاور امور بانوان شهرداری رشت بود که آخرین قربانی تصمیمات عجیب شهردار عوام گرای رشت پس از استیضاح دوم شد و به گناهی ناکرده برکنار شد.

شهردار رشت یکم بهمن ماه تهدید کرده بود اگر کسی در برابر مسیر توسعه قرار بگیرد حذف می شود.

ثابت قدم در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر حذف شدن رسانه های منتقد از برنامه ها و نشست های شهرداری گفت: هر شهری اگر بخواهد قبول کند که در مسیر توسعه است، نیاز به واقع بینی دارد و مهم نیست که از مدیریت شهری تعریف و تمجید رخ دهد، مسیر توسعه، تعریف شده و علمی است.

وی با اشاره به اینکه اگر کسی مبانی توسعه را قبول نکند و در برابر مسیر توسعه قرار بگیرد، حذف می شود، تصریح کرد: اگر نفرات نیز تغییر کنند، مسیر توسعه با مبانی خود، ادامه داده می شود.

تکمیل می شود …

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه